Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Η Skoda τιμά την ιστορία της
Η Skoda τιμά την ιστορία της
Με την ανακατασκευή ενός σπάνιου Skoda 1100 OHC Coupe η τσέχικη εταιρία γιορτάζει την επέτειο των 120 χρόνων δημιουργίας θυμίζοντας σε όλους σημαντικά κομμάτια της ιστορίας της.
UPD:
Με την ανακατασκευή του πρωτοποριακού για την εποχή του Skoda 1100 OHC Coupe η Skoda μοιράζεται με το κοινό μια ακόμα σημαντική στιγμή της ιστορίας της.
Το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια δείχνοντας ακριβώς όπως και το 1959 όπου και παρουσιάστηκε ξαφνιάζοντας τους πάντες με το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ του. Το ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο και η ανάρτηση με τα ψαλίδια στους εμπρός τροχούς αλλά και τα πίσω ταμπούρα που ήταν πάνω στο διαφορικό, ήταν δείγματα ιδιαίτερης ζέσης για τη διεκδίκηση νικών στους αγώνες αυτοκινήτων.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.089 κ.εκ. βασίστηκε σε εκείνον του Skoda 440 Spartak αλλά ήταν ρυθμισμένος με τα διπλά καρμπιρατέρ του έτσι ώστε να παράγει παραπάνω από τη διπλάσια ισχύ από εκείνη του αυτοκινήτου παραγωγής. Έτσι, με 92 ίππους (το μοντέλο παραγωγής είχε 40) και μόλις 555 κιλά βάρους, ο οδηγός του μικρού αγωνιστικού, είχε όλα όσα χρειαζόταν για να πιάνει τα 200 χλμ./ώρα που ήταν και η τελική ταχύτητά του.
Μέχρι το 2015, η Skoda δεν είχε τίποτα παραπάνω στην κατοχή της από εκείνο το αυτοκίνητο, πέραν ενός ανακατασκευασμένου πλαισίου, το οποίο βρισκόταν στο μουσείο της. Με την ευκαιρία της επετείου των 120 χρόνων της, η Skoda προχώρησε στην πλήρη αποκατάσταση του αυτοκινήτου, κατασκευάζοντας όλα τα μέρη του αμαξώματος από αλουμίνιο.
Χρησιμοποιώντας τα αρχικά σχέδια, η σχεδιαστική ομάδα της Skoda δημιούργησε ένα τρισδιάστατο πλέγμα σε κλίμακα 1:1 και ένα ψηφιακό αντίγραφό του. Η δουλειά με το αλουμίνιο έγινε εξ ολοκλήρου στο χέρι αλλά το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τους πάντες. Τώρα, τόσο το coupe όσο και ένα cabrio , θα βρεθούν στον Μουσείο της Skoda όπου θα έχουν περίοπτη θέση μεταξύ των ιστορικών μοντέλων της εταιρείας.
Το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια δείχνοντας ακριβώς όπως και το 1959 όπου και παρουσιάστηκε ξαφνιάζοντας τους πάντες με το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ του. Το ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο και η ανάρτηση με τα ψαλίδια στους εμπρός τροχούς αλλά και τα πίσω ταμπούρα που ήταν πάνω στο διαφορικό, ήταν δείγματα ιδιαίτερης ζέσης για τη διεκδίκηση νικών στους αγώνες αυτοκινήτων.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.089 κ.εκ. βασίστηκε σε εκείνον του Skoda 440 Spartak αλλά ήταν ρυθμισμένος με τα διπλά καρμπιρατέρ του έτσι ώστε να παράγει παραπάνω από τη διπλάσια ισχύ από εκείνη του αυτοκινήτου παραγωγής. Έτσι, με 92 ίππους (το μοντέλο παραγωγής είχε 40) και μόλις 555 κιλά βάρους, ο οδηγός του μικρού αγωνιστικού, είχε όλα όσα χρειαζόταν για να πιάνει τα 200 χλμ./ώρα που ήταν και η τελική ταχύτητά του.
Μέχρι το 2015, η Skoda δεν είχε τίποτα παραπάνω στην κατοχή της από εκείνο το αυτοκίνητο, πέραν ενός ανακατασκευασμένου πλαισίου, το οποίο βρισκόταν στο μουσείο της. Με την ευκαιρία της επετείου των 120 χρόνων της, η Skoda προχώρησε στην πλήρη αποκατάσταση του αυτοκινήτου, κατασκευάζοντας όλα τα μέρη του αμαξώματος από αλουμίνιο.
Χρησιμοποιώντας τα αρχικά σχέδια, η σχεδιαστική ομάδα της Skoda δημιούργησε ένα τρισδιάστατο πλέγμα σε κλίμακα 1:1 και ένα ψηφιακό αντίγραφό του. Η δουλειά με το αλουμίνιο έγινε εξ ολοκλήρου στο χέρι αλλά το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τους πάντες. Τώρα, τόσο το coupe όσο και ένα cabrio , θα βρεθούν στον Μουσείο της Skoda όπου θα έχουν περίοπτη θέση μεταξύ των ιστορικών μοντέλων της εταιρείας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα