Ο 34χρονος Rimac εξήγησε μάλιστα αναλυτικά γιατί η Bugatti, παρά το ότι είναι κερδοφόρα δεν είναι πλέον κατάλληλη για τον όμιλο VW.
Για την πολυαναμενόμενη Nevera ανέφερε πως η παραγωγή καθυστέρησε γιατί η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.
«Τα πρώτα αυτοκίνητα πελατών είναι στη γραμμή παραγωγής και περιμένουμε πως θα τα παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους, μέσα στους επόμενους δύο μήνες» είπε ο Rimac, ο οποίος εξήγησε πως η καθυστέρηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Ανάμεσα στα άλλα και η έλλειψη των ημιαγωγών, έπαιξε το ρόλο της, καθώς επιβάρυνε και τον προϋπολογισμό του κάθε αυτοκινήτου.
Ο Rimac υποστήριξε επίσης με νόημα πως «η Bugatti ήταν πραγματικά πολύ επιτυχημένη και κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια. Ο προηγούμενος Διευθύνων Σύμβουλος (ο Stephan Winkelmann) έκανε πολύ καλή δουλειά και μου άφησε μια καλή εταιρεία για να συνεχίσω να στηρίζω. Το πρόβλημα για τη Bugatti είναι το ότι όλα βασίζονται στον κινητήρα W16, που μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες».
Η Rimac θα εξετάσει λοιπόν την εναλλακτική για λογαριασμό της Bugatti. «Το πιο εύκολο πράγμα για εμάς θα ήταν να πάρουμε το Nevera και να του φορέσουμε ένα λογότυπο της Bugatti. Αλλά ήμουν αντίθετος. Είμαι τύπος ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά μια Bugatti θα πρέπει να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης» συνέχισε ο Rimac.
Η HELLENiQ ENERGY αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εργοδότες στον ενεργειακό τομέα στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Προκλήσεις, ευκαιρίες, νομοθεσία και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ανακύκλωση φωτοβολταϊκών πλαισίων στη χώρα μας, αλλά και τον σημαντικό ρόλο του φορέα Συλλογικού Συστήματος ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ Α.Ε. που είναι υπεύθυνος για τη συλλογή και τη διαχείρισή τους.