Τα "καρφιά" του Mate Rimac

Τα "καρφιά" του Mate Rimac

Εξήγησε τους λόγους για τους οποίους καθυστέρησε η παρουσίαση του Nevera και πολλά άλλα...

Τα "καρφιά" του Mate Rimac
Ο 34χρονος Rimac εξήγησε μάλιστα αναλυτικά γιατί η Bugatti, παρά το ότι είναι κερδοφόρα δεν είναι πλέον κατάλληλη για τον όμιλο VW.

Για την πολυαναμενόμενη Nevera ανέφερε πως η παραγωγή καθυστέρησε γιατί η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.

«Τα πρώτα αυτοκίνητα πελατών είναι στη γραμμή παραγωγής και περιμένουμε πως θα τα παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους, μέσα στους επόμενους δύο μήνες» είπε ο Rimac, ο οποίος εξήγησε πως η καθυστέρηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Ανάμεσα στα άλλα και η έλλειψη των ημιαγωγών, έπαιξε το ρόλο της, καθώς επιβάρυνε και τον προϋπολογισμό του κάθε αυτοκινήτου.



Ο Rimac υποστήριξε επίσης με νόημα πως «η Bugatti ήταν πραγματικά πολύ επιτυχημένη και κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια. Ο προηγούμενος Διευθύνων Σύμβουλος (ο Stephan Winkelmann) έκανε πολύ καλή δουλειά και μου άφησε μια καλή εταιρεία για να συνεχίσω να στηρίζω. Το πρόβλημα για τη Bugatti είναι το ότι όλα βασίζονται στον κινητήρα W16, που μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες».

Η Rimac θα εξετάσει λοιπόν την εναλλακτική για λογαριασμό της Bugatti. «Το πιο εύκολο πράγμα για εμάς θα ήταν να πάρουμε το Nevera και να του φορέσουμε ένα λογότυπο της Bugatti. Αλλά ήμουν αντίθετος. Είμαι τύπος ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά μια Bugatti θα πρέπει να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης» συνέχισε ο Rimac.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή