Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Έρχεται αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 από την Mercedes-Benz
Έρχεται αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 από την Mercedes-Benz
Το αφεντικό της Mercedes-Benz, Ola Kallenius επιβεβαίωσε πως η εταιρία είναι έτοιμη να λανσάρει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3.
UPD:
Στο πλαίσιο μερίδας για την ενημέρωση των δημοσιογράφων σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 ο CEO της Mercedes-Benz, Ola Kallenius ανέφερε πως η εταιρία είναι έτοιμη να εισάγει την αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 στις ΗΠΑ, εντός των επόμενων 12 μηνών.
Η Mercedes διενεργεί δοκιμές αυτόνομης οδήγησης στις ΗΠΑ και ανέφερε, χωρίς να παρέχει λεπτομέρειες, πως η τεχνογνωσία θα μπορούσε να προσφερθεί σε μεγάλη κλίμακα.
Η γερμανική εταιρία έλαβε άδεια για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Level 3, το οποίο αποκαλεί Drive Pilot, το Δεκέμβριο του 2021. Το Drive Pilot μπορεί να λειτουργεί έως τα 60 χλμ./ώρα σε γερμανικούς αυτοκινητόδρομους, που ο Kallenius περιέγραψε ως συνθήκες έντονης κυκλοφορίας. Οι οδηγοί μπορούν να μην έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι και να ασχοληθούν με άλλες δραστηριότητες.
Η Mercedes σχεδιάζει να προμηθεύσει την S-Class με το Drive Pilot για πελάτες της στη Γερμανία εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022 και η ίδια λειτουργία θα είναι διαθέσιμη και στο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν EQS, ανέφερε ο Kallenius. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προχωρήσει και τις συζητήσεις με τις αρχές στην Κίνα για την εισαγωγή του συστήματος εκεί.
Η αυτονομία Επιπέδου 3 (Level 3) σημαίνει ότι η το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί χωρίς να επεμβαίνει ο οδηγός, με κάποιους περιορισμούς που έχουν να κάνουν με την ταχύτητα κίνησης αλλά και το εύρος κίνησης γενικότερα. Είναι ένα προχωρημένο στάδιο αυτονομίαςπου δίνει αρκετές ελευθερίες στην αυτόνομη κίνηση του αυτοκινήτου αλλά έχει ακόμα δρόμο μέχρι το κορυφαίο επίπεδο (Level 5).
Η Mercedes διενεργεί δοκιμές αυτόνομης οδήγησης στις ΗΠΑ και ανέφερε, χωρίς να παρέχει λεπτομέρειες, πως η τεχνογνωσία θα μπορούσε να προσφερθεί σε μεγάλη κλίμακα.
Η γερμανική εταιρία έλαβε άδεια για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Level 3, το οποίο αποκαλεί Drive Pilot, το Δεκέμβριο του 2021. Το Drive Pilot μπορεί να λειτουργεί έως τα 60 χλμ./ώρα σε γερμανικούς αυτοκινητόδρομους, που ο Kallenius περιέγραψε ως συνθήκες έντονης κυκλοφορίας. Οι οδηγοί μπορούν να μην έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι και να ασχοληθούν με άλλες δραστηριότητες.
Η Mercedes σχεδιάζει να προμηθεύσει την S-Class με το Drive Pilot για πελάτες της στη Γερμανία εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022 και η ίδια λειτουργία θα είναι διαθέσιμη και στο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν EQS, ανέφερε ο Kallenius. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προχωρήσει και τις συζητήσεις με τις αρχές στην Κίνα για την εισαγωγή του συστήματος εκεί.
Η αυτονομία Επιπέδου 3 (Level 3) σημαίνει ότι η το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί χωρίς να επεμβαίνει ο οδηγός, με κάποιους περιορισμούς που έχουν να κάνουν με την ταχύτητα κίνησης αλλά και το εύρος κίνησης γενικότερα. Είναι ένα προχωρημένο στάδιο αυτονομίαςπου δίνει αρκετές ελευθερίες στην αυτόνομη κίνηση του αυτοκινήτου αλλά έχει ακόμα δρόμο μέχρι το κορυφαίο επίπεδο (Level 5).
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα