Πράσινο φως για το φθηνό ηλεκτρικό VW ID
01.03.2022
17:00
Μέσα στην επόμενη χρονιά αναμένεται η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του ID.Life που θα είναι το φθηνότερο μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας ID.
Η παρουσίαση του πρωτότυπου ID.Life ήταν ουσιαστικά μια απόπειρα της VW να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού για ένα αυτοκίνητο που αφενός ακολουθεί μια διαφορετική αισθητική προσέγγιση σε σχέση με τα μέχρι στιγμής γνωστά μοντέλα ID και αφετέρου φέρνει πιο κοντά την ιδέα του προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η γερμανική εταιρία φαίνεται πως έδωσε το πράσινο φως για την υλοποίηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου όμως το ID.2 όπως μάλλον θα ονομάζεται θα διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά από το πρωτότυπο ID.Life καθώς αυτό έδειξε να μην έχει τον επιθυμητό αντίκτυπο στο κοινό.
Υπό αυτή την έννοια, η έκδοση παραγωγής του ID.2 θα πρέπει να παρουσιάζει ένα πιο τολμηρό στυλ. Οι περισσότεροι από τους άλλους στόχους για το μοντέλο θα παραμείνουν οι ίδιοι, χρησιμοποιώντας τη φθηνότερη εκδοχή της ηλεκτρικής πλατφόρμας. Σε αντίθεση με τα ID.3 και ID.4, το νέο αυτό ηλεκτρικό θα έχει τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.
Με την απόδοση να είναι προφανώς μικρότερη από εκείνη που ανακοίνωνε η VW για το ID.Life (231 ίππους) με μια μπαταρία 57 kWh η αυτονομία θα είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη από τα 400 χιλιόμετρα του πρωτοτύπου. Αυτό που μένει να επιβεβαιώσουμε είναι πως η τιμή θα παραμείνει στο επίπεδο των 25.000 ευρώ– όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.
Η γερμανική εταιρία φαίνεται πως έδωσε το πράσινο φως για την υλοποίηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου όμως το ID.2 όπως μάλλον θα ονομάζεται θα διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά από το πρωτότυπο ID.Life καθώς αυτό έδειξε να μην έχει τον επιθυμητό αντίκτυπο στο κοινό.
Υπό αυτή την έννοια, η έκδοση παραγωγής του ID.2 θα πρέπει να παρουσιάζει ένα πιο τολμηρό στυλ. Οι περισσότεροι από τους άλλους στόχους για το μοντέλο θα παραμείνουν οι ίδιοι, χρησιμοποιώντας τη φθηνότερη εκδοχή της ηλεκτρικής πλατφόρμας. Σε αντίθεση με τα ID.3 και ID.4, το νέο αυτό ηλεκτρικό θα έχει τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.
Με την απόδοση να είναι προφανώς μικρότερη από εκείνη που ανακοίνωνε η VW για το ID.Life (231 ίππους) με μια μπαταρία 57 kWh η αυτονομία θα είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη από τα 400 χιλιόμετρα του πρωτοτύπου. Αυτό που μένει να επιβεβαιώσουμε είναι πως η τιμή θα παραμείνει στο επίπεδο των 25.000 ευρώ– όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr