Ο μεγάλος αδελφός

Έναν νέο ισχυρότερο, μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα πρόκειται να αποκτήσει το Daihatsu Sirion.
Εκτός του μοτέρ των 1,3 λίτρων που ήδη φορά, κάτω από το καπό του ιαπωνικού μοντέλου θα τοποθετηθεί o 16βάλβιδος κινητήρας 1,5 λίτρων (με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων) απόδοσης 103 ίππων στις 6.000 rpm  που χρησιμοποιεί και το Terios.

Η ταχύτερη έκδοση (SX) θα φέρει μπροστινό σπόιλερ με νέα μάσκα, προβολείς ομίχλης, πλαϊνά μαρσπιέ, καθώς και αεροτομή.
Στον υπόλοιπο εξοπλισμό του μ

Έναν νέο ισχυρότερο, μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα πρόκειται να αποκτήσει το Daihatsu Sirion.
Εκτός του μοτέρ των 1,3 λίτρων που ήδη φορά, κάτω από το καπό του ιαπωνικού μοντέλου θα τοποθετηθεί o 16βάλβιδος κινητήρας 1,5 λίτρων (με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων) απόδοσης 103 ίππων στις 6.000 rpm  που χρησιμοποιεί και το Terios.

Η ταχύτερη έκδοση (SX) θα φέρει μπροστινό σπόιλερ με νέα μάσκα, προβολείς ομίχλης, πλαϊνά μαρσπιέ, καθώς και αεροτομή.
Στον υπόλοιπο εξοπλισμό του μοντέλου θα συναντάμε κόκκινες επενδύσεις στο εσωτερικό, ζάντες αλουμινίου, air condition, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, τέσσερις αερόσακους, CD-Player, ABS με EBD, αλλά και VSC, το σύστημα που ελέγχει το σπινάρισμα των τροχών.

Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 175 km/h, ενώ τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης θα έρχονται σε 10,1 sec.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr