Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Νέο κινητήρα με προηγμένη υπερτροφοδότηση ετοιμάζει η FCA
Νέο κινητήρα με προηγμένη υπερτροφοδότηση ετοιμάζει η FCA
Η FCA έχει καταθέσει στον αρμόδιο φορέα στις ΗΠΑ μια πατέντα με υπετροφοδότη ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή η οποία αναμένεται να εφαρμοστεί σε έναν νέο εξακύλινδρο κινητήρα της.
UPD:
Ένα νέο εξακύλινδρο κινητήρα που θα χρησιμοποιεί ευρέως στα μοντέλα της αμερικάνικης αγοράς φαίνεται πως ετοιμάζει η FCA. Ο νέος κινητήρας προορίζεται να αντικαταστήσει τους Pentastar και HEMI, που οδεύουν προς «απόσυρση από τη γκάμα των μοντέλων του Ομίλου. Αυτό που προκύπτει από την αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που έχει κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες στις ΗΠΑ, είναι πως η εταιρεία αναζητά τον τρόπο για να ενσωματώσει μια νέα τεχνολογία η οποία αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και στους τετρακύλινδρους κινητήρες.
Τον Μάιο του 2020, στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, κατατέθηκε η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2020. Η ιδιαιτερότητα που ήθελε να κλειδώσει με το δίπλωμα αυτό ο Όμιλος FCA, έχει να κάνει με την ενσωμάτωση του turbo στην κυλινδροκεφαλή.
Ένας από τους μηχανικούς, περιγράφει αυτό το σχέδιο ως τον πρώτο στροβιλοσυμπιεστή του είδους που θα έχει κοινή γραμμή ψύξης και λίπανσης με εκείνη του κινητήρα. Αυτός ο σχεδιασμός φέρεται πως θα μειώνει το κόστος παραγωγής του κάθε κινητήρα, περίπου κατά 180 ευρώ αλλά και να έχει σημαντικά πλεονεκτήματα στην απόδοση και τις εκπομπές ρύπων.
Τον Μάιο του 2020, στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, κατατέθηκε η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2020. Η ιδιαιτερότητα που ήθελε να κλειδώσει με το δίπλωμα αυτό ο Όμιλος FCA, έχει να κάνει με την ενσωμάτωση του turbo στην κυλινδροκεφαλή.
Ένας από τους μηχανικούς, περιγράφει αυτό το σχέδιο ως τον πρώτο στροβιλοσυμπιεστή του είδους που θα έχει κοινή γραμμή ψύξης και λίπανσης με εκείνη του κινητήρα. Αυτός ο σχεδιασμός φέρεται πως θα μειώνει το κόστος παραγωγής του κάθε κινητήρα, περίπου κατά 180 ευρώ αλλά και να έχει σημαντικά πλεονεκτήματα στην απόδοση και τις εκπομπές ρύπων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα