Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Ένα Defender με καρδιά από Corvette
Ένα Defender με καρδιά από Corvette
Η E.C.D. Automotive Design υπογράφει μια ακραία μετατροπή του κλασικού Land Rover Defender με κινητήρα από Chevrolet Corvette
UPD:
Είναι βαμμένο στο Verde Mantis της Lamborghini και έχει κινητήρα από Corvette, με τέσσερα δερμάτινα bucket λευκά και πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες. Tο συγκεκριμένο Defender 110 είναι μια από τις πιο ακραίες μετατροπές που έχουμε δει με βάση το πιο κλασσικό Land Rover.
Η E.C.D Automotive Design ξεκίνησε τη δουλειά της πάνω στο αυτοκίνητο, αλλάζοντας το σύστημα μετάδοσης του Defender αλλά και τον κινητήρα, με έναν ατμοσφαιρικό V8 LT1 6,8 λίτρων . Οι 450 ίπποι και τα 630 Nm, είναι –σύμφωνα με το βελτιωτή- αρκετά για να κάνουν την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόνο 6,3 δευτερόλεπτα.
Οι άξονες του αυτοκινήτου έχουν ενισχυθεί, ενώ και στην ανάρτηση έχει τοποθετηθεί πνευματικό σύστημα για να έχει τη δυνατότητα ο οδηγός να επιλέγει απόσταση από το έδαφος αλλά και σκληρότητα. Τα φρένα είναι μεγαλύτερα από τη Brembo και η εξάτμιση έχει κατασκευαστεί εξ αρχής από ανοξείδωτο χάλυβα Borla. Το εντυπωσιακό χρώμα του αμαξώματος προέρχεται από την παλέτα της Lamborghini, με την ιδιαιτερότητα πως έχει επιλεγεί η ματ εκδοχή του και όχι η γυαλιστερή.
Ένα σετ μεγάλων τροχών της Kahn έχει επιλεγεί για την ολοκλήρωση της εικόνας του αυτοκινήτου, ενώ στοιχεία αναβάθμισης είναι και τα LED φωτιστικά εμπρός και πίσω. Για την 6θέσια διάταξης της καμπίνας, έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς το λευκό δέρμα ως επένδυση- με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τα τέσσερα ανακλινόμενα bucket καθίσματα. Σίγουρα η μετατροπή δεν θα είναι κάτι φτηνό- και για ευνόητους λόγους η E.C.D. Automotive Design δεν έχει δώσει την παραμικρή σχετική λεπτομέρεια. Είναι όμως ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει ως μετατροπή πάνω στο περίφημο Defender «One-Ten».
Η E.C.D Automotive Design ξεκίνησε τη δουλειά της πάνω στο αυτοκίνητο, αλλάζοντας το σύστημα μετάδοσης του Defender αλλά και τον κινητήρα, με έναν ατμοσφαιρικό V8 LT1 6,8 λίτρων . Οι 450 ίπποι και τα 630 Nm, είναι –σύμφωνα με το βελτιωτή- αρκετά για να κάνουν την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόνο 6,3 δευτερόλεπτα.
Οι άξονες του αυτοκινήτου έχουν ενισχυθεί, ενώ και στην ανάρτηση έχει τοποθετηθεί πνευματικό σύστημα για να έχει τη δυνατότητα ο οδηγός να επιλέγει απόσταση από το έδαφος αλλά και σκληρότητα. Τα φρένα είναι μεγαλύτερα από τη Brembo και η εξάτμιση έχει κατασκευαστεί εξ αρχής από ανοξείδωτο χάλυβα Borla. Το εντυπωσιακό χρώμα του αμαξώματος προέρχεται από την παλέτα της Lamborghini, με την ιδιαιτερότητα πως έχει επιλεγεί η ματ εκδοχή του και όχι η γυαλιστερή.
Ένα σετ μεγάλων τροχών της Kahn έχει επιλεγεί για την ολοκλήρωση της εικόνας του αυτοκινήτου, ενώ στοιχεία αναβάθμισης είναι και τα LED φωτιστικά εμπρός και πίσω. Για την 6θέσια διάταξης της καμπίνας, έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς το λευκό δέρμα ως επένδυση- με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τα τέσσερα ανακλινόμενα bucket καθίσματα. Σίγουρα η μετατροπή δεν θα είναι κάτι φτηνό- και για ευνόητους λόγους η E.C.D. Automotive Design δεν έχει δώσει την παραμικρή σχετική λεπτομέρεια. Είναι όμως ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει ως μετατροπή πάνω στο περίφημο Defender «One-Ten».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα