Δημιουργούμε νόστιμα πιάτα που κερδίζουν τις εντυπώσεις, χρησιμοποιώντας απλά και ποιοτικά υλικά σε ευφάνταστους συνδυασμούς
Αυτό είναι το νέο Lexus NX
Αυτό είναι το νέο Lexus NX
Η δεύτερη γενιά του Lexus NX μπαίνει στο παιχνίδι των premium SUV με πιο δυναμική εμφάνιση, ενισχυμένο τεχνολογικό προφίλ και προηγμένη υβριδική τεχνολογία που περιλαμβάνει και plug-in εκδόσεις
UPD:
Το νέο NX βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική Global Architecture K-Platform και έχει συνολικά αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά: Το μήκος πλέον φτάνει το 4,660 μ. (+20 χλστ), το πλάτος 1,865 μ. (+20 χλστ), το ύψος 1,640 μ. (+5 χλστ) και το μεταξόνιο 2,690 μ. (+30 χλστ).
Οι καθαρές επιφάνειες του αμαξώματος παντρεύονται αρμονικά με αιχμηρές γραμμές, προσδίδοντας στο μοντέλο μια κομψή και ταυτόχρονα μυώδη εμφάνιση. Η μεγάλη μάσκα συνεχίζει να μαγνητίζει τα βλέμματα στο μπροστινό μέρος, πλαισιώνεται, ωστόσο, από πιο επιθετικά φωτιστικά σώματα.
Στο πίσω μέρος η εικόνα έχει αλλάξει εκ βάθρων, καθώς έχει τοποθετηθεί μια οριζόντια LED λωρίδα που εκμοντερνίζει σημαντικά την εικόνα του NX, χαρίζοντάς του ένα διακριτικό οπτικό αποτύπωμα, ειδικά τη νύχτα.
Στο εσωτερικό έχει υιοθετηθεί μια εργονομική προσέγγιση, στην οποία βασικό στοιχείο είναι η σημαντική μείωση των φυσικών διακοπτών. Ο πίνακας οργάνων είναι υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 7,0” (προαιρετικά 10,0″) και στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μια HD κεντρική οθόνη 14,0“ (στάνταρ 9,8″), που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία.
Όσον αφορά τα συστήματα πρόωσης, το ενδιαφέρον κεντρίζει η παρθενική παρουσία plug-in υβριδικής έκδοσης. Το κινητήριο σύνολο στελεχώνεται από έναν βενζινοκινητήρα 2.500 κ.εκ. 185 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 183 PS. Συνδυαστικά παράγονται 306 ίπποι, με το 0-100 χλμ./ώρα να «έρχεται» σε 6,0 δλ.
Πηγή τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα συνιστά μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh που παρέχει έως και 58 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Οι καθαρές επιφάνειες του αμαξώματος παντρεύονται αρμονικά με αιχμηρές γραμμές, προσδίδοντας στο μοντέλο μια κομψή και ταυτόχρονα μυώδη εμφάνιση. Η μεγάλη μάσκα συνεχίζει να μαγνητίζει τα βλέμματα στο μπροστινό μέρος, πλαισιώνεται, ωστόσο, από πιο επιθετικά φωτιστικά σώματα.
Στο πίσω μέρος η εικόνα έχει αλλάξει εκ βάθρων, καθώς έχει τοποθετηθεί μια οριζόντια LED λωρίδα που εκμοντερνίζει σημαντικά την εικόνα του NX, χαρίζοντάς του ένα διακριτικό οπτικό αποτύπωμα, ειδικά τη νύχτα.
Στο εσωτερικό έχει υιοθετηθεί μια εργονομική προσέγγιση, στην οποία βασικό στοιχείο είναι η σημαντική μείωση των φυσικών διακοπτών. Ο πίνακας οργάνων είναι υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 7,0” (προαιρετικά 10,0″) και στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει μια HD κεντρική οθόνη 14,0“ (στάνταρ 9,8″), που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία.
Όσον αφορά τα συστήματα πρόωσης, το ενδιαφέρον κεντρίζει η παρθενική παρουσία plug-in υβριδικής έκδοσης. Το κινητήριο σύνολο στελεχώνεται από έναν βενζινοκινητήρα 2.500 κ.εκ. 185 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 183 PS. Συνδυαστικά παράγονται 306 ίπποι, με το 0-100 χλμ./ώρα να «έρχεται» σε 6,0 δλ.
Πηγή τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα συνιστά μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh που παρέχει έως και 58 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα