Το όραμα της DEMO για έναν κόσμο με πρόσβαση σε όλα τα φάρμακα, ανεξαρτήτως περιοχής και οικονομικών δυνατοτήτων είναι βαθιά ριζωμένο στη Τρίπολη. Η πρωτεύουσα της Αρκαδίας αποτελεί πια τον «ομφαλό» της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας καθώς πραγματοποιούνται εκεί επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Η θρυλική Delage επιστρέφει με ένα εντυπωσιακό hypercar
Η θρυλική Delage επιστρέφει με ένα εντυπωσιακό hypercar
Βάζοντας σαν στόχο την κατάκτηση του τίτλου του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring η θρυλική Delage επιστρέφει με ένα εντυπωσιακό hypercar.
UPD:
Το όνομα Delage μπορεί να μην λέει πολλά στους σύγχρονους καταναλωτές, όμως σε παλαιότερες εποχές, η συγκεκριμένη εταιρία ήταν ένα ισχυρό όνομα στους αγώνες αλλά και μια μεγάλη αντίπαλος της Bugatti.
Η ιστορική γαλλική μάρκα αναβίωσε πρόσφατα και στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood αποκάλυψε ένα εκπληκτικό hypercar, με εντυπωσιακή σχεδίαση και κίνηση από έναν V12 υβριδικό κινητήρα, με απόδοση στα 1.100 άλογα.
Η Delage D12 όπως ονομάζεται, βασίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 7,6 λίτρων o οποίος αποδίδει 990 ίππους στις 8.200 στροφές. Συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 110 ίππων, έτσι ώστε στην αγωνιστική έκδοση GT η συνδυαστική ισχύς να φθάνει στα 1.100 άλογα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Το βάρος του είναι αρκετά χαμηλά, στα 1.390 κιλά. Στόχος της εταιρίας είναι να κατεβάσει το χρόνο ρεκόρ της Lamborghini Aventador SVJ κατά τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα, όταν θα κάνει την προσπάθεια στο Νurburgring η οποία έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2023.
Οι επιδόσεις που υπόσχεται η εταιρία είναι εκπληκτικές, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα για την έκδοση GT και το 0-300 χλμ/ώρα σε μόλις 19,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο μονοκόκ από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Οι δύο επιβάτες κάθονται ο ένας πίσω από τον άλλον, ενώ η ανάρτηση δανείζεται στοιχεία από τα μονοθέσια της McLaren και της Ferrari από τη δεκαετία του 1990.
Αφεντικό της εταιρίας είναι ο Laurent Tapie, πλούσιος επιχειρηματίας και φανατικός των αυτοκινήτων ενώ πρόεδρος επί τιμή είναι ο Patrick Delage, δισέγγονος του Louis Delage, του ανθρώπου που ίδρυσε την εταιρία, η οποία ειδικευόταν στους αγώνες και στα μοντέλα πολυτελείας. Η σημερινή εταιρία έχει έδρα σε ένα βιομηχανικό πάρκο κοντά στην πίστα του Magny-Cours στην κεντρική Γαλλία. Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στο Goodwood είναι το πρωτότυπο, με την εταιρία να σκοπεύει να κατασκευάσει 30 μονάδες, κάθε μία εκ των οποίων θα κοστίζει 2 εκατομμύρια ευρώ,.
Η ιστορική γαλλική μάρκα αναβίωσε πρόσφατα και στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood αποκάλυψε ένα εκπληκτικό hypercar, με εντυπωσιακή σχεδίαση και κίνηση από έναν V12 υβριδικό κινητήρα, με απόδοση στα 1.100 άλογα.
Η Delage D12 όπως ονομάζεται, βασίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 7,6 λίτρων o οποίος αποδίδει 990 ίππους στις 8.200 στροφές. Συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 110 ίππων, έτσι ώστε στην αγωνιστική έκδοση GT η συνδυαστική ισχύς να φθάνει στα 1.100 άλογα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Το βάρος του είναι αρκετά χαμηλά, στα 1.390 κιλά. Στόχος της εταιρίας είναι να κατεβάσει το χρόνο ρεκόρ της Lamborghini Aventador SVJ κατά τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα, όταν θα κάνει την προσπάθεια στο Νurburgring η οποία έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2023.
Οι επιδόσεις που υπόσχεται η εταιρία είναι εκπληκτικές, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα για την έκδοση GT και το 0-300 χλμ/ώρα σε μόλις 19,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο μονοκόκ από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Οι δύο επιβάτες κάθονται ο ένας πίσω από τον άλλον, ενώ η ανάρτηση δανείζεται στοιχεία από τα μονοθέσια της McLaren και της Ferrari από τη δεκαετία του 1990.
Αφεντικό της εταιρίας είναι ο Laurent Tapie, πλούσιος επιχειρηματίας και φανατικός των αυτοκινήτων ενώ πρόεδρος επί τιμή είναι ο Patrick Delage, δισέγγονος του Louis Delage, του ανθρώπου που ίδρυσε την εταιρία, η οποία ειδικευόταν στους αγώνες και στα μοντέλα πολυτελείας. Η σημερινή εταιρία έχει έδρα σε ένα βιομηχανικό πάρκο κοντά στην πίστα του Magny-Cours στην κεντρική Γαλλία. Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στο Goodwood είναι το πρωτότυπο, με την εταιρία να σκοπεύει να κατασκευάσει 30 μονάδες, κάθε μία εκ των οποίων θα κοστίζει 2 εκατομμύρια ευρώ,.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα