Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Πεντάθυρο και υβριδικό το Suzuki Jimny
Πεντάθυρο και υβριδικό το Suzuki Jimny
Το δημοφιλές καθαρόαιμο 4x4 της Suzuki θα υποδεχτεί την υβριδική τεχνολογία και θα εμπλουτίσει τη γκάμα του με πιο πρακτική πεντάθυρη έκδοση.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η παρούσα γενιά του Suzuki Jimny απέκτησε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της φανατικούς οπαδούς γνωρίζοντας μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ωστόσο οι αρκετά υψηλές τιμές ρύπων του ατμοσφαιρικού κινητήρα του σταμάτησαν πρόωρα την καριέρα του ως επιβατικό μοντέλο και πλέον διατίθεται μόνο σε επαγγελματική έκδοση.
Ωστόσο η Suzuki φαίνεται πως σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί την εμπορική δυναμική του Jimny ετοιμάζοντας αφενός μια πιο ευρύχωρη και πρακτική πεντάθυρη έκδοση και αφετέρου βάζοντας την υβριδική τεχνολογία το λεξιλόγιο του καθαρόαιμου 4x4 μοντέλου της.
Οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το πεντάθυρο Jimny κάνουν λόγο για την υιοθέτηση του εμπρός και του πίσω μέρους της τρίθυρης εκδοχής χωρίς αλλαγές.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από την Ινδία -καθόλου τυχαίο μιας και εκεί η Suzuki είναι με διαφορά πρώτη σε πωλήσεις- το μεταξόνιο του 5θυρου Jimny θα είναι 300 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του 3θυρου, φτάνοντας συνολικά τα 2.550 χιλιοστά. Επίσης το μήκος του θα φτάνει τα 3,85 μέτρα, ενώ όλες οι άλλες διαστάσεις του θα είναι ίδιες.
Η βάση θα εξακολουθεί να είναι το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ η αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου θα πριμοδοτήσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Πιθανή είναι η ενδεχόμενη αναβάθμιση, κυρίως τεχνολογική, του εσωτερικού.
Επίσης είναι πολύ πιθανό ο νυν ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών του Jimny να αντικατασταθεί από έναν turbo με ήπια υβριδική υποβοήθηση από τη γκάμα της Suzuki ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων και το αυτοκίνητο να μπορεί να ξεκινήσει και πάλι στην Ευρώπη μια καριέρα ως επιβατικό.
Ωστόσο η Suzuki φαίνεται πως σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί την εμπορική δυναμική του Jimny ετοιμάζοντας αφενός μια πιο ευρύχωρη και πρακτική πεντάθυρη έκδοση και αφετέρου βάζοντας την υβριδική τεχνολογία το λεξιλόγιο του καθαρόαιμου 4x4 μοντέλου της.
Οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το πεντάθυρο Jimny κάνουν λόγο για την υιοθέτηση του εμπρός και του πίσω μέρους της τρίθυρης εκδοχής χωρίς αλλαγές.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από την Ινδία -καθόλου τυχαίο μιας και εκεί η Suzuki είναι με διαφορά πρώτη σε πωλήσεις- το μεταξόνιο του 5θυρου Jimny θα είναι 300 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του 3θυρου, φτάνοντας συνολικά τα 2.550 χιλιοστά. Επίσης το μήκος του θα φτάνει τα 3,85 μέτρα, ενώ όλες οι άλλες διαστάσεις του θα είναι ίδιες.
Η βάση θα εξακολουθεί να είναι το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ η αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου θα πριμοδοτήσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Πιθανή είναι η ενδεχόμενη αναβάθμιση, κυρίως τεχνολογική, του εσωτερικού.
Επίσης είναι πολύ πιθανό ο νυν ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών του Jimny να αντικατασταθεί από έναν turbo με ήπια υβριδική υποβοήθηση από τη γκάμα της Suzuki ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων και το αυτοκίνητο να μπορεί να ξεκινήσει και πάλι στην Ευρώπη μια καριέρα ως επιβατικό.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα