Το νέο street food concept με την υπογραφή των La Pasteria συνδυάζει την αυθεντική ιταλική φινέτσα με μια μοντέρνα αισθητική και φέρνει επανάσταση στο φαγητό on the go.
Με 500 ίππους το Audi RS 3 R της ABT
Με 500 ίππους το Audi RS 3 R της ABT
Η ABT είναι γνωστή για τις μηχανικές και αισθητικές βελτιώσεις που προσφέρει στα μοντέλα του ομίλου VW και αυτή τη φορά είναι η σειρά του νέου Audi RS 3 να δεχθεί την φροντίδα του βελτιωτικού οίκου και να αποκτήσει 500 ίππους.
UPD:
Αν κάποιος δεν ικανοποιείται από την απόδοση του εργοστασιακού Audi RS3 με τους 400 ίππους, η ABT δίνει τη λύση. Η αναβάθμιση Power R της ABT αυξάνει την ισχύ του 5κύλινδρου turbo κινητήρα της Audi με τη χωρητικότητα των 2,5 λίτρων από τους 400 στους 500 ίππους και τα 600 Nm ροπής, στοιχεία που κάνουν τις επιδόσεις του κορυφαίου hatch της Γερμανικής εταιρείας να είναι αντίστοιχες με εκείνες κανονικού supercar. Μαζί με τις επεμβάσεις στο αμάξωμα που βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η πρόταση της ABT Sportsline είναι ικανή για τελική ταχύτητα που φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.
Μάλιστα, σε ότι έχει να κάνει με την τελική του αυτοκινήτου, η ΑΒΤ κάνει λόγο για «απελευθέρωση» από τον ηλεκτρονικό κόφτη των 250 χλμ./ώρα, με τη χρήση μιας εφαρμογής στο κινητό του χρήστη. Με άλλα λόγια, έχοντας μια εφαρμογή στο κινητό, επιλέγει ο οδηγός αν θέλει το maximum της τελικής ταχύτητας για να «πιάσει» τα 300 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με την επιτάχυνση από στάση, το βελτιωμένο RS3 για τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η εργοστασιακή του μορφή χρειάζεται 3,8”.
Επιπρόσθετα, η ABT Sportsline επεμβαίνει στην ανάρτηση στην οποία προσδίδει πιο sport χαρακτηριστικά, αλλάζει την εξάτμιση από την πολλαπλή εξαγωγής έως τις απολήξεις στο πίσω μέρος, ενώ προτείνει και νέας σχεδίασης, μαύρες σφυρήλατες 20άρες ζάντες. Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι από ανθρακόνημα, το οποίο μάλιστα είναι εμφανές και όχι βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου. Ενδιαφέρον έχουν και οι επεμβάσεις στην καμπίνα, με τη σήμανση στα μαρσπιέ να καταδεικνύει πως πρόκειται για περιορισμένης παραγωγής έκδοση- καθώς η ΑΒΤ αναφέρει πως θα κατασκευάσει μόνο 200 RS3-R, χωρίς μέχρι στιγμής να δώσει κάποια στοιχεία αναφορικά με το κόστος των επεμβάσεων.
Μάλιστα, σε ότι έχει να κάνει με την τελική του αυτοκινήτου, η ΑΒΤ κάνει λόγο για «απελευθέρωση» από τον ηλεκτρονικό κόφτη των 250 χλμ./ώρα, με τη χρήση μιας εφαρμογής στο κινητό του χρήστη. Με άλλα λόγια, έχοντας μια εφαρμογή στο κινητό, επιλέγει ο οδηγός αν θέλει το maximum της τελικής ταχύτητας για να «πιάσει» τα 300 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με την επιτάχυνση από στάση, το βελτιωμένο RS3 για τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η εργοστασιακή του μορφή χρειάζεται 3,8”.
Επιπρόσθετα, η ABT Sportsline επεμβαίνει στην ανάρτηση στην οποία προσδίδει πιο sport χαρακτηριστικά, αλλάζει την εξάτμιση από την πολλαπλή εξαγωγής έως τις απολήξεις στο πίσω μέρος, ενώ προτείνει και νέας σχεδίασης, μαύρες σφυρήλατες 20άρες ζάντες. Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι από ανθρακόνημα, το οποίο μάλιστα είναι εμφανές και όχι βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου. Ενδιαφέρον έχουν και οι επεμβάσεις στην καμπίνα, με τη σήμανση στα μαρσπιέ να καταδεικνύει πως πρόκειται για περιορισμένης παραγωγής έκδοση- καθώς η ΑΒΤ αναφέρει πως θα κατασκευάσει μόνο 200 RS3-R, χωρίς μέχρι στιγμής να δώσει κάποια στοιχεία αναφορικά με το κόστος των επεμβάσεων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα