Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Sold out έκανε το Prodrive P25
Sold out έκανε το Prodrive P25
Παρά την εξωφρενική τιμή των 640.000 ευρώ το Prodrive P25, η εντυπωσιακή αναβίωση του θρυλικού Subaru Impreza WRX STI 22B, ξεπούλησε και τα 25 αντίτυπα που θα παραχθούν.
UPD:
Με απόδοση πάνω από 400 ίππους και το λατρεμένο αμάξωμα του φουσκωμένου δίθυρου Subaru WRX STI 22B, το εντυπωσιακό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής της Prodrive ήταν αναμενόμενο να αποτελέσει αντικείμενο πόθου.
Το αξιοσημείωτο είναι πως κατά τη διάρκεια του Goodwood όπου και το είδαμε σε δράση, πουλήθηκαν και τα 25 αυτοκίνητα που είχε ανακοινώσει η Prodrive πως προτίθεται να κατασκευάσει. Η Prodrive συνέχισε από εκεί που σταμάτησε τη δεκαετία του 1990 με διάφορες ειδικές εκδοχές του WRX STi αν και για να είμαστε ακριβείς, το P25 δεν είναι απλά μια restomod εκδοχή του μοντέλου που κυκλοφορούσε τότε.
Είναι στην πραγματικότητα μια νέα έκδοση του μοντέλου που εξελίχθηκε από την αρχή και είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Subaru Impreza 22B. Το αρχικό πλαίσιο έχει δεχτεί ενισχύσεις σε καίρια σημεία και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, τη σχεδίαση του νέου μοντέλου, έχει υλοποιήσει ο Peter Stevens, ο οποίος σχεδίασε το αρχικό Impreza WRC για την Prodrive. Κάπως έτσι, το P25 έχει φτάσει να ζυγίζει λιγότερο από 1.200 κιλά, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα ευχάριστο και ευέλικτο στους χειρισμούς.
Ο turbo boxer κινητήρας των 2,2 λίτρων του 22B, έχει δώσει τη θέση του σε ένα μεγαλύτερο σύνολο 2,5 λίτρων που σε συνδυασμό με τα καλύτερα περιφερειακά της αγοράς, έχει ξεπεράσει σε απόδοση τους 400 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Αυτό του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Όλα τα παραπάνω, από την Prodrive κοστολογήθηκαν σε μια τιμή της τάξης των 640.000 ευρώ (για τη Γερμανία).
Το αξιοσημείωτο είναι πως κατά τη διάρκεια του Goodwood όπου και το είδαμε σε δράση, πουλήθηκαν και τα 25 αυτοκίνητα που είχε ανακοινώσει η Prodrive πως προτίθεται να κατασκευάσει. Η Prodrive συνέχισε από εκεί που σταμάτησε τη δεκαετία του 1990 με διάφορες ειδικές εκδοχές του WRX STi αν και για να είμαστε ακριβείς, το P25 δεν είναι απλά μια restomod εκδοχή του μοντέλου που κυκλοφορούσε τότε.
Είναι στην πραγματικότητα μια νέα έκδοση του μοντέλου που εξελίχθηκε από την αρχή και είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Subaru Impreza 22B. Το αρχικό πλαίσιο έχει δεχτεί ενισχύσεις σε καίρια σημεία και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, τη σχεδίαση του νέου μοντέλου, έχει υλοποιήσει ο Peter Stevens, ο οποίος σχεδίασε το αρχικό Impreza WRC για την Prodrive. Κάπως έτσι, το P25 έχει φτάσει να ζυγίζει λιγότερο από 1.200 κιλά, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα ευχάριστο και ευέλικτο στους χειρισμούς.
Ο turbo boxer κινητήρας των 2,2 λίτρων του 22B, έχει δώσει τη θέση του σε ένα μεγαλύτερο σύνολο 2,5 λίτρων που σε συνδυασμό με τα καλύτερα περιφερειακά της αγοράς, έχει ξεπεράσει σε απόδοση τους 400 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Αυτό του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Όλα τα παραπάνω, από την Prodrive κοστολογήθηκαν σε μια τιμή της τάξης των 640.000 ευρώ (για τη Γερμανία).
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα