Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η VW θέλει αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα
Η VW θέλει αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα
Η αύξηση της αυτονομίας πάνω από τα 700 χιλιόμετρα είναι ένας από τους βασικούς στόχους της VW για το άμεσο μέλλον των ηλεκτρικών μοντέλων της.
UPD:
Το 2015 η VW ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στην πλατφόρμα MEB και από τότε την εξελίσσει συνεχώς. Μεταξύ των βασικών στόχων της γερμανικής εταιρίας είναι να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τους αριθμούς σε αυτονομία, ενώ όταν γίνει αυτό, θα στηρίξει σχετικά και τους σημερινούς κατόχους των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων (όπως πρέπει να κάνουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες). Συγκεκριμένα ο στόχος για τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB είναι σύντομα να αγγίζουν τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Θυμίζουμε ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που είδαμε με την πλατφόρμα MEB ήταν το ID.3, για να ακολουθήσουν τα ID.4, ID.5 ID.5 GTX και ID.Buzz, ενώ φυσικά ο όμιλος VW προχώρησε αντίστοιχα και σε EV’s των Audi, Skoda, Seat και CUPRA.
Αργότερα αναμένεται να ακολουθήσουν τα ID.Life και Aero Β, τα οποία εξαρχής από το 2025 θα φέρουν την αυξημένη αυτονομία, ενώ στα υπάρχοντα μοντέλα αυτό θα συμβεί κατά το επόμενο τους facelift.
Εκτός από μεγαλύτερη μπαταρία (ο πιο εφικτός τρόπος για να πετύχουν οι Γερμανοί τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας), αναμένεται να έχουμε και ταχύτερη DC φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη νέα πλατφόρμα, με την ταχύτητα να αυξάνεται ακόμη και στα 200 kW, εκεί που σήμερα στην καλύτερη περίπτωση της συγκεκριμένης πλατφόρμας έχουμε 125 kW.
Τέλος, η γερμανική εταιρεία στη γενικότερη εξέλιξη της πλατφόρμας MEB θα επιχειρήσει να βελτιώσει και τις επιδόσεις -τουλάχιστον όσον αφορά τα τετρακίνητα μοντέλα- με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται ενδεικτικά σε λιγότερα από 5,5 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του ID.4 GTX των 300 ίππων.
Θυμίζουμε ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που είδαμε με την πλατφόρμα MEB ήταν το ID.3, για να ακολουθήσουν τα ID.4, ID.5 ID.5 GTX και ID.Buzz, ενώ φυσικά ο όμιλος VW προχώρησε αντίστοιχα και σε EV’s των Audi, Skoda, Seat και CUPRA.
Αργότερα αναμένεται να ακολουθήσουν τα ID.Life και Aero Β, τα οποία εξαρχής από το 2025 θα φέρουν την αυξημένη αυτονομία, ενώ στα υπάρχοντα μοντέλα αυτό θα συμβεί κατά το επόμενο τους facelift.
Εκτός από μεγαλύτερη μπαταρία (ο πιο εφικτός τρόπος για να πετύχουν οι Γερμανοί τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας), αναμένεται να έχουμε και ταχύτερη DC φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη νέα πλατφόρμα, με την ταχύτητα να αυξάνεται ακόμη και στα 200 kW, εκεί που σήμερα στην καλύτερη περίπτωση της συγκεκριμένης πλατφόρμας έχουμε 125 kW.
Τέλος, η γερμανική εταιρεία στη γενικότερη εξέλιξη της πλατφόρμας MEB θα επιχειρήσει να βελτιώσει και τις επιδόσεις -τουλάχιστον όσον αφορά τα τετρακίνητα μοντέλα- με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται ενδεικτικά σε λιγότερα από 5,5 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του ID.4 GTX των 300 ίππων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα