H Lamborghini προετοιμάζει ήδη τον διάδοχο της εξαιρετικά δημοφιλούς Huracan και όπως όλα δείχνουν η νέα γενιά του ιταλικού supercar θα ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία.
Το μοντέλο με το οποίο θα αντικατασταθεί η Lamborghini Huracan, θα έχει ένα πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα που δεν θα το συναντάμε σε άλλα μοντέλα του Ομίλου VW. Από τη Lamborghini δεν έχει προκύψει το παραμικρό στοιχείο για την επόμενη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο σε πρόσφατη συνέντευξή του ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Rouven Mohr, επιβεβαίωσε πως το νέο μοντέλο θα έχει ένα ιδιαίτερο υβριδικό σύστημα που δεν θα το συναντήσουμε σε άλλο μοντέλο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα του Ομίλου VW.
Συγκεκριμένα ο Mohr ανέφερε πως «θα είναι ένα plug-in υβριδικό και από την άποψη των επιδόσεων θα έχει πάλι πολλά να πει στους φίλους της μάρκας, ενώ ο θερμικός κινητήρας θα είναι κατά παραγγελία για τη Lamborghini. Δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες και το μόνο που θέλω να κρατήσετε είναι πως οι κύλινδροι θα είναι περισσότεροι από 6 και λιγότεροι από 12».
Με βάση αυτά τα στοιχεία, είναι ασφαλές να θεωρήσουμε πως ο κινητήρας θα παραμείνει V10, μια και για αποκλειστική χρήση από τη Lamborghini δεν δικαιολογείται το κόστος για να εξελιχθεί ένα νέο μηχανικό σύνολο. Οι προκλήσεις είναι πολλές για το νέο μοντέλο που θα πρέπει να ξεπεράσει τη δημοτικότητα της υπάρχουσας εκδοχής. Οι φήμες κάνουν λόγο πάντως για συνδυαστική απόδοση πάνω από 850 ίππους, με την οποία θα μπορεί να ανταγωνιστεί την Ferrari 296 GTB.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.