Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Αυτό είναι το Land Rover Defender των 512 ίππων
Αυτό είναι το Land Rover Defender των 512 ίππων
Μόλις δέκα θα είναι τα αντίτυπα του Land Rover Defender DP500 που θα κατασκευάσει ο βελτιωτικός οίκος Manhart Performance φροντίζοντας τόσο για την αισθητική όσο και για την απόδοση που θα φθάνει τους 512 ίππους.
UPD:
Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Manhart Performance κατασκεύασε ακόμα ένα Land Rover Defender DP 500 το οποίο είναι παραγγελία από έναν πελάτη του από το Ντουμπάι. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, το καινούργιο αυτοκίνητο έχει κάποιες διαφορές συγκριτικά με το πρώτο που παρουσίασε πέρυσι, τις οποίες ζήτησε ο ιδιοκτήτης του.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δημιουργηθεί για χρήση περισσότερο εντός δρόμου παρά εκτός αυτού. Η χαμηλότερη κατά 30 χλστμ. σε ύψος αερανάρτηση, οι τροχοί των 24 ιντσών, τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (διάστασης 295/30-ZR24) και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης επιβεβαιώνουν το γεγονός.
Η βάση για τη δημιουργία των αυτοκινήτων της Manhart Performance είναι το Land Rover Defender 110 P400 AWD. Οι τεχνικοί της έχουν προσθέσει στο αμάξωμα επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με νέα ανοίγματα αεραγωγών και σχετικά μεγάλων διαστάσεων αυτοκόλλητα με το λογότυπο της εταιρείας. Αυτό υπάρχει και στην άκρη του καπό.
Ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος σε σειρά, turbo κινητήρας του έχει αναβαθμιστεί και πλέον αποδίδει μέγιστη ισχύ 512 ίππους και μέγιστη ροπή 710 Nm. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, θυμίζουμε ότι το Defender 110 P400 AWD παραγωγής έχει 400 ίππους και 505 Nm, αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό του οχήματος έχει τοποθετηθεί επένδυση από αλκαντάρα καθώς και καθίσματα «ErgoMed» της Recaro τα είναι θερμαινόμενα και ψυχόμενα και διαθέτουν ενσωματωμένο πλευρικό αερόσακο. Όπως είναι φυσικό, η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει το κόστος της μετατροπής καθώς αυτή είναι μια διαδικασία η οποία εξαρτάται από το τι επιθυμεί ο κάθε πελάτης της για το αυτοκίνητό του.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δημιουργηθεί για χρήση περισσότερο εντός δρόμου παρά εκτός αυτού. Η χαμηλότερη κατά 30 χλστμ. σε ύψος αερανάρτηση, οι τροχοί των 24 ιντσών, τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (διάστασης 295/30-ZR24) και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης επιβεβαιώνουν το γεγονός.
Η βάση για τη δημιουργία των αυτοκινήτων της Manhart Performance είναι το Land Rover Defender 110 P400 AWD. Οι τεχνικοί της έχουν προσθέσει στο αμάξωμα επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με νέα ανοίγματα αεραγωγών και σχετικά μεγάλων διαστάσεων αυτοκόλλητα με το λογότυπο της εταιρείας. Αυτό υπάρχει και στην άκρη του καπό.
Ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος σε σειρά, turbo κινητήρας του έχει αναβαθμιστεί και πλέον αποδίδει μέγιστη ισχύ 512 ίππους και μέγιστη ροπή 710 Nm. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, θυμίζουμε ότι το Defender 110 P400 AWD παραγωγής έχει 400 ίππους και 505 Nm, αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό του οχήματος έχει τοποθετηθεί επένδυση από αλκαντάρα καθώς και καθίσματα «ErgoMed» της Recaro τα είναι θερμαινόμενα και ψυχόμενα και διαθέτουν ενσωματωμένο πλευρικό αερόσακο. Όπως είναι φυσικό, η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει το κόστος της μετατροπής καθώς αυτή είναι μια διαδικασία η οποία εξαρτάται από το τι επιθυμεί ο κάθε πελάτης της για το αυτοκίνητό του.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα