Η SKY express, η ελληνική αεροπορική με τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα έχει κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση, αλλά και μια θέση στην καρδιά κάθε ταξιδιώτη, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας.
Κρίση στις υποδομές φόρτισης
Κρίση στις υποδομές φόρτισης
Παρά την ενίσχυση των δομών φόρτισης σε όλες τις χώρες η ραγδαία αύξηση του αριθμού ηλεκτρικών οχημάτων έχει δημιουργήσει ανάγκες που απαιτούν την περεταίρω σημαντική αύξηση των διαθέσιμων φορτιστών.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Το ξαφνικό και για πολλούς βεβιασμένο πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, έχει όπως όλα δείχνουν σημαντικά προβλήματα να αντιμετωπίσει. Και το πιο χαρακτηριστικό από αυτά είναι οι σημαντικές ελλείψεις σε δημόσια σημεία φόρτισης.
Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται σε όλες τις χώρες του κόσμου, ακόμα και στις πιο ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Και μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Αμερική, εντοπίζει αυτά τα προβλήματα σε κάποιες Πολιτείες, και κυρίως στην Καλιφόρνια η οποία είναι πιο μπροστά από όλες τις άλλες σε ότι αφορά την επέκταση της ηλεκτροκίνησης.
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο αριθμός των φορτιστών μεγάλης ισχύος, αλλά και το ότι πολλοί από αυτούς δεν λειτουργούν κανονικά ή βρίσκονται εκτός λειτουργίας. Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές βρίσκουν πλέον πιο εύκολα έναν DC ταχυφορτιστή, όμως ένας στους πέντε δηλώνει ότι τελικά δεν κατάφερε να φορτίσει το όχημά του.
Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στις χώρες της Ευρώπης, όπου η εκθετική αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών προκαλεί πονοκέφαλο στις εταιρίες διαχείρισης των δημόσιων φορτιστών.
Αν εξαιρέσουμε τη Νορβηγία, η οποία ούτως ή άλλως προηγείται σε αυτόν τον τομέα, η υπόλοιπη Ευρώπη είναι σε μία πολύπλοκη κατάσταση. Eίναι ενδεικτικό ότι οι μισοί φορτιστές που υπάρχουν στην Ευρώπη είναι εγκατεστημένοι σε δύο μόνες χώρες, στην Ολλανδία (90.000) και στην Γερμανία (60.000). Στην βάση της κατάταξης είναι η Κύπρος όμως η εξίσου ενδεικτική της κατάστασης που επικρατεί είναι η θέση της Ρουμανίας, η οποία όντας έξι φορές μεγαλύτερη από την Ολλανδία, έχει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ευρώπης. Αν και οι φορτιστές τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν αυξηθεί κατά 180%, ο συνολικός τους αριθμός -κάπου 307.000- δεν επαρκεί για τις ανάγκες των χρηστών.
Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται σε όλες τις χώρες του κόσμου, ακόμα και στις πιο ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Και μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Αμερική, εντοπίζει αυτά τα προβλήματα σε κάποιες Πολιτείες, και κυρίως στην Καλιφόρνια η οποία είναι πιο μπροστά από όλες τις άλλες σε ότι αφορά την επέκταση της ηλεκτροκίνησης.
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο αριθμός των φορτιστών μεγάλης ισχύος, αλλά και το ότι πολλοί από αυτούς δεν λειτουργούν κανονικά ή βρίσκονται εκτός λειτουργίας. Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές βρίσκουν πλέον πιο εύκολα έναν DC ταχυφορτιστή, όμως ένας στους πέντε δηλώνει ότι τελικά δεν κατάφερε να φορτίσει το όχημά του.
Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στις χώρες της Ευρώπης, όπου η εκθετική αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών προκαλεί πονοκέφαλο στις εταιρίες διαχείρισης των δημόσιων φορτιστών.
Αν εξαιρέσουμε τη Νορβηγία, η οποία ούτως ή άλλως προηγείται σε αυτόν τον τομέα, η υπόλοιπη Ευρώπη είναι σε μία πολύπλοκη κατάσταση. Eίναι ενδεικτικό ότι οι μισοί φορτιστές που υπάρχουν στην Ευρώπη είναι εγκατεστημένοι σε δύο μόνες χώρες, στην Ολλανδία (90.000) και στην Γερμανία (60.000). Στην βάση της κατάταξης είναι η Κύπρος όμως η εξίσου ενδεικτική της κατάστασης που επικρατεί είναι η θέση της Ρουμανίας, η οποία όντας έξι φορές μεγαλύτερη από την Ολλανδία, έχει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ευρώπης. Αν και οι φορτιστές τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν αυξηθεί κατά 180%, ο συνολικός τους αριθμός -κάπου 307.000- δεν επαρκεί για τις ανάγκες των χρηστών.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα