Ford και Pagani ετοιμάζουν εκπλήξεις
02.09.2022
17:00
Η Ford και η Pagani ετοιμάζουν πυρετωδώς τα νέα μοντέλα τους κρατώντας όμως απόλυτη μυστικότητα σχετικά με τις λεπτομέρειες των προδιαγραφών τους.
Στη Ford, οργανώνουν τις τελευταίες λεπτομέρειες για την παρουσίαση της καινούργιας Mustang, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 14 Σεπτεμβρίου. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει τον V8 κινητήρα, ο οποίος αναμένεται να προσδίδει καλύτερες επιδόσεις από ό,τι το απερχόμενο μοντέλο.
Θα είναι πεντάλιτρος, αναφορικά με τη χωρητικότητά του και θα εκπέμπει έναν εντυπωσιακό ήχο, ο οποίος είναι αντάξιος της ιστορίας και της φήμης του αμερικανικού sportscar. Προς το παρόν, η Ford δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τη μέγιστη ισχύ του και τα στελέχη της αποφεύγουν να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν ότι θα είναι μεγαλύτερη συγκριτικά. Θυμίζουμε ότι τώρα αυτός αποδίδει 450 ίππους (και 460 ίππους στην εκδοχή «Mach 1»).
Σύμφωνα με την εταιρεία, η καινούργια γενιά της Mustang, η όγδοη κατά σειρά ως τώρα, θα διατίθεται και με τον 2.3 EcoBoost, ενώ υπάρχουν φήμες ότι αργότερα θα υπάρξει και μια έκδοσή της με υβριδική διάταξη κινητήρα. Εάν κατασκευαστεί, τελικώς, αναμένεται να έχει ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα κινεί τους εμπρός τροχούς, καθιστώντας τη και την πρώτη τετρακίνητη Mustang στην ιστορία της.
Σε ό,τι αφορά στην εταιρεία του Horacio Pagani (φωτογραφία), προετοιμάζονται για τη δική τους επίσημη παρουσίαση της C10, όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο. Η εκδήλωση έχει προγραμματιστεί στις 12 Σεπτεμβρίου, δηλαδή δύο ημέρες πριν τη Mustang. Η καινούργια Pagani θα έχει εξάλιτρο, twin turbo V12 κινητήρα ο οποίος αναμένεται να αποδίδει «περισσότερους από 800 ίππους» (sic).
Φυσικά, η ισχύς θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου (μετατροπέα ροπής) ή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Δεν υπάρχουν πληροφορίες εάν η C10 θα έχει κάποια μορφή υβριδικής διάταξης, είτε εξ αρχής είτε στη συνέχεια.
Θα είναι πεντάλιτρος, αναφορικά με τη χωρητικότητά του και θα εκπέμπει έναν εντυπωσιακό ήχο, ο οποίος είναι αντάξιος της ιστορίας και της φήμης του αμερικανικού sportscar. Προς το παρόν, η Ford δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τη μέγιστη ισχύ του και τα στελέχη της αποφεύγουν να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν ότι θα είναι μεγαλύτερη συγκριτικά. Θυμίζουμε ότι τώρα αυτός αποδίδει 450 ίππους (και 460 ίππους στην εκδοχή «Mach 1»).
Σύμφωνα με την εταιρεία, η καινούργια γενιά της Mustang, η όγδοη κατά σειρά ως τώρα, θα διατίθεται και με τον 2.3 EcoBoost, ενώ υπάρχουν φήμες ότι αργότερα θα υπάρξει και μια έκδοσή της με υβριδική διάταξη κινητήρα. Εάν κατασκευαστεί, τελικώς, αναμένεται να έχει ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα κινεί τους εμπρός τροχούς, καθιστώντας τη και την πρώτη τετρακίνητη Mustang στην ιστορία της.
Σε ό,τι αφορά στην εταιρεία του Horacio Pagani (φωτογραφία), προετοιμάζονται για τη δική τους επίσημη παρουσίαση της C10, όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο. Η εκδήλωση έχει προγραμματιστεί στις 12 Σεπτεμβρίου, δηλαδή δύο ημέρες πριν τη Mustang. Η καινούργια Pagani θα έχει εξάλιτρο, twin turbo V12 κινητήρα ο οποίος αναμένεται να αποδίδει «περισσότερους από 800 ίππους» (sic).
Φυσικά, η ισχύς θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου (μετατροπέα ροπής) ή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Δεν υπάρχουν πληροφορίες εάν η C10 θα έχει κάποια μορφή υβριδικής διάταξης, είτε εξ αρχής είτε στη συνέχεια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr