Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πήρε «κεφάλι» ο Σεμπαστιάν Λεμπ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πήρε «κεφάλι» ο Σεμπαστιάν Λεμπ
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με Ford προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των έξι σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 108,31 χιλιομέτρων. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας και βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής, έχοντας 1.7 δευτερόλεπτα πίσω του τον -συμπατριώτη και «ομόσταυλό» του- Πιέρ-Λουί Λουμπέ.
Ο 48χρονος Λεμπ επικράτησε στις πρώτες τρεις σημερινές ειδικές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι και Λουτράκι 2) και «σκαρφάλωσε» προσωρινά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ωστόσο ένα λάθος σε φουρκέτα της 5ης ειδικής (Δάφνη) τού κόστισε 6.6 δευτερόλεπτα. Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο 25χρονος Λουμπέ και, σημειώνοντας -για πρώτη φορά στην καριέρα του σε επίπεδο WRC- τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική, τέθηκε επικεφαλής στον αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λεμπ.
Μάλιστα, ο Λουμπέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική της ημέρας (Λιβαδειά), με αποτέλεσμα να αυξήσει το υπέρ του προβάδισμα έναντι του Εσαπέκα Λάπι της Toyota (+7.8 δευτερόλεπτα), ο οποίος «έριξε» τον Λεμπ στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+8.3 δεύτερα).
Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας (Βωξίτες) ο Λεμπ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, καθώς ήταν 9.2 ταχύτερος από τον Λάπι. Παράλληλα, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα του Λουμπέ (σ.σ. ο 25χρονος δήλωσε ότι είχε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της ειδικής και κάποιο θέμα με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος, με αποτέλεσμα να είναι συντηρητικός στην οδήγησή του) και ήταν δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής, μολονότι στη διάρκεια της τελευταίας ειδικής το αυτοκίνητό του βρέθηκε στους δύο τροχούς, καθώς υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος, την οποία το Ford χτύπησε στο πλάι, με αποτέλεσμα αυτή να «σηκώσει» το αυτοκίνητο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είχε τον... άχαρο ρόλο να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επόμενους, καθώς ξεκινούσε πρώτος την προσπάθειά του στις σημερινές ειδικές, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, περίπου 68 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.
Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 N Rally 2 βρίσκεται 4 λεπτά και 15.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.
Ο 48χρονος Λεμπ επικράτησε στις πρώτες τρεις σημερινές ειδικές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι και Λουτράκι 2) και «σκαρφάλωσε» προσωρινά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ωστόσο ένα λάθος σε φουρκέτα της 5ης ειδικής (Δάφνη) τού κόστισε 6.6 δευτερόλεπτα. Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο 25χρονος Λουμπέ και, σημειώνοντας -για πρώτη φορά στην καριέρα του σε επίπεδο WRC- τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική, τέθηκε επικεφαλής στον αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λεμπ.
Μάλιστα, ο Λουμπέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική της ημέρας (Λιβαδειά), με αποτέλεσμα να αυξήσει το υπέρ του προβάδισμα έναντι του Εσαπέκα Λάπι της Toyota (+7.8 δευτερόλεπτα), ο οποίος «έριξε» τον Λεμπ στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+8.3 δεύτερα).
Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας (Βωξίτες) ο Λεμπ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, καθώς ήταν 9.2 ταχύτερος από τον Λάπι. Παράλληλα, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα του Λουμπέ (σ.σ. ο 25χρονος δήλωσε ότι είχε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της ειδικής και κάποιο θέμα με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος, με αποτέλεσμα να είναι συντηρητικός στην οδήγησή του) και ήταν δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής, μολονότι στη διάρκεια της τελευταίας ειδικής το αυτοκίνητό του βρέθηκε στους δύο τροχούς, καθώς υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος, την οποία το Ford χτύπησε στο πλάι, με αποτέλεσμα αυτή να «σηκώσει» το αυτοκίνητο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είχε τον... άχαρο ρόλο να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επόμενους, καθώς ξεκινούσε πρώτος την προσπάθειά του στις σημερινές ειδικές, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, περίπου 68 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.
Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 N Rally 2 βρίσκεται 4 λεπτά και 15.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.
Το Σάββατο (10/9) είναι η πιο... απαιτητική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με έξι ειδικές (Πύργος 1 & 2, Περιβόλι 1 & 2, «Ταρζάν» 1 & 2), συνολικού μήκους 147,98 χιλιομέτρων.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (9/9) ημέρας, έχει ως εξής:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford) 1 ώρα 12:11.9
2. Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Γαλλία/Ford) + 1.7
3. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota) + 8.7
4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 16.0
5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 22.2
6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 31.1
7. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 33.9
8. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 34.5
9. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 1:07.8
10. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 1:38.9
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα