Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Μια Lancia Delta Integrale βγαλμένη από όνειρο
Μια Lancia Delta Integrale βγαλμένη από όνειρο
Η θρυλική Lancia Delta Integrale γίνεται για ακόμα μια φορά βάση για τη δημιουργία μιας εκρηκτικής restomod αναβίωσης με μπόλικη σύγχρονη τεχνολογία.
UPD:
Η εταιρεία Maturo Competition Cars παρουσιάζει άλλη μια restomod εκδοχή της Lancia Delta Integrale. Η εταιρεία από την Ολλανδία, προτείνει μάλιστα όχι μια αλλά τρεις εναλλακτικές εκδοχές του θρυλικού μοντέλου, για να μπορεί ο καθένας να βρίσκει αυτό που προτιμά. Η κορυφαία έκδοση από τις τρεις, είναι η Stradale, στην οποία η Maturo ανακατασκευάζει πλήρως τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα σύμφωνα με τις αγωνιστικές προδιαγραφές του Group A.
Η Maturo έχει κάνει κι άλλες επεμβάσεις για τον περιορισμό του συνολικού βάρους χρησιμοποιώντας πολλά μέρη από ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα να πετυχαίνει μείωση 50 κιλών στο τελικό αποτέλεσμα. Το πλαίσιο που χρησιμοποιείται είναι το γνήσιο της Lancia, όμως φρεσκάρεται και αποκτά μια επιφάνεια από ειδικό αστάρι που κρατάει μακριά τη σκουριά. Επιπλέον για την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας, γίνονται πάνω από 250 πρόσθετες συγκολλήσεις και ενσωματώνεται και ένα ειδικά σχεδιασμένο roll cage. Αξίζει να αναφερθούμε ξεχωριστά στο χειροποίητο εσωτερικό του αυτοκινήτου που βασίζεται αισθητικά στο αγωνιστικό αντίστοιχο της Integrale του Group A.
Επεμβάσεις έχουν γίνει από τη Maturo και στην ανάρτηση, όπως επίσης στον άξονα μετάδοσης και τα ημιαξόνια ενώ προαιρετικά υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης αγωνιστικού κιβωτίου με ίσια δόντια.
Από εκεί και πέρα, η προσφορά άλλων δύο εκδόσεων του μοντέλου, έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ακόμα περισσότερων. Από τη μια υπάρχει η εστιασμένη στους αγώνες και την χρήση σε πίστα έκδοση Competition και από την άλλη, υπάρχει και η Classic που απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι πολύ κοντινό στην αυθεντική Lancia Delta Integrale, με πιο σύγχρονα μηχανικά μέρη. Στόχος της Maturo είναι να κατασκευάσει μόλις 10 αυτοκίνητα από κάθε έκδοση (τριάντα στο σύνολο), οπότε προφανέστατα το τελικό προϊόν δεν θα είναι κάτι φθηνό.
Η Maturo έχει κάνει κι άλλες επεμβάσεις για τον περιορισμό του συνολικού βάρους χρησιμοποιώντας πολλά μέρη από ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα να πετυχαίνει μείωση 50 κιλών στο τελικό αποτέλεσμα. Το πλαίσιο που χρησιμοποιείται είναι το γνήσιο της Lancia, όμως φρεσκάρεται και αποκτά μια επιφάνεια από ειδικό αστάρι που κρατάει μακριά τη σκουριά. Επιπλέον για την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας, γίνονται πάνω από 250 πρόσθετες συγκολλήσεις και ενσωματώνεται και ένα ειδικά σχεδιασμένο roll cage. Αξίζει να αναφερθούμε ξεχωριστά στο χειροποίητο εσωτερικό του αυτοκινήτου που βασίζεται αισθητικά στο αγωνιστικό αντίστοιχο της Integrale του Group A.
Επεμβάσεις έχουν γίνει από τη Maturo και στην ανάρτηση, όπως επίσης στον άξονα μετάδοσης και τα ημιαξόνια ενώ προαιρετικά υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης αγωνιστικού κιβωτίου με ίσια δόντια.
Από εκεί και πέρα, η προσφορά άλλων δύο εκδόσεων του μοντέλου, έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ακόμα περισσότερων. Από τη μια υπάρχει η εστιασμένη στους αγώνες και την χρήση σε πίστα έκδοση Competition και από την άλλη, υπάρχει και η Classic που απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι πολύ κοντινό στην αυθεντική Lancia Delta Integrale, με πιο σύγχρονα μηχανικά μέρη. Στόχος της Maturo είναι να κατασκευάσει μόλις 10 αυτοκίνητα από κάθε έκδοση (τριάντα στο σύνολο), οπότε προφανέστατα το τελικό προϊόν δεν θα είναι κάτι φθηνό.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα