Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Η ZF εστιάζει στην ευελιξία
Η ZF εστιάζει στην ευελιξία
Μικραίνει τον κύκλο στροφής του αυτοκινήτου, κάνει να φαίνονται ευρύχωρες και οι πιο οριακές θέσεις στάθμευσης...
Το πρωτοποριακό σύστημα EasyTurn, η ZF προτείνει την απόλυτη λύση για την «απογείωση» της ευελιξίας του αυτοκινήτου.
Εδώ και δεκαετίες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούσαν να κάνουν τα πράγματα πιο εύκολα για όλους όσοι δυσκολεύονται να βρουν θέση στάθμευσης στο δρόμο. Η εξέλιξη της σχετικής τεχνολογίας, έχει φέρει σε ορισμένα αυτοκίνητα την τετραδιεύθυνση, με την οποία η ευελιξία του αυτοκινήτου βελτιώνεται σημαντικά. Οι περιπτώσεις αυτές όμως είναι λίγες και αφορούν κυρίως ακριβές προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και μοντέλα που εξ ορισμού αφορούν λίγους.
Αυτό μπορεί να αλλάξει σύντομα όμως, όπως ισχυρίζεται η ZF που έχει εξελίξει ένα εξαιρετικό σύστημα. Η εταιρεία που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στην κορυφή των τεχνολογικών εξελίξεων, οδηγώντας τις προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας σε νέες κορυφές, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα, προσιτή οικονομικά ιδέα που αφορά στην ανάρτηση του αυτοκινήτου και στοχεύει να βελτιώσει σημαντικά την ικανότητα των ελιγμών χαμηλής ταχύτητας που αφορούν είτε σε αναστροφή, είτε σε παρκάρισμα στο δρόμο.
Το νέο σύστημα της ZF επιτρέπει στους μπροστινούς τροχούς να περιστρέφονται έως και 80 μοίρες αντί των κλασικών 35 που επιτρέπεται στη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Κι όλα αυτά, χωρίς ιδιαίτερα αυξημένο κόστος. Μια προσθήκη συνδέσμων στους ήδη υπάρχοντες του μπροστινού συστήματος του κάθε αυτοκινήτου, κάνει εφικτή τη δραματική αύξηση των μοιρών για το στρίψιμο του αυτοκινήτου, η οποία με τη σειρά της επιτρέπει έως και την αναστροφή σε δρόμο με μια λωρίδα κυκλοφορίας.
Η εταιρεία δηλώνει ότι το EasyTurn μπορεί να είναι μια βιώσιμη λύση για ηλεκτρικά οχήματα με κινητήρες είτε στον πίσω άξονα, είτε στο κέντρο των τροχών.
Εδώ και δεκαετίες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούσαν να κάνουν τα πράγματα πιο εύκολα για όλους όσοι δυσκολεύονται να βρουν θέση στάθμευσης στο δρόμο. Η εξέλιξη της σχετικής τεχνολογίας, έχει φέρει σε ορισμένα αυτοκίνητα την τετραδιεύθυνση, με την οποία η ευελιξία του αυτοκινήτου βελτιώνεται σημαντικά. Οι περιπτώσεις αυτές όμως είναι λίγες και αφορούν κυρίως ακριβές προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και μοντέλα που εξ ορισμού αφορούν λίγους.
Αυτό μπορεί να αλλάξει σύντομα όμως, όπως ισχυρίζεται η ZF που έχει εξελίξει ένα εξαιρετικό σύστημα. Η εταιρεία που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στην κορυφή των τεχνολογικών εξελίξεων, οδηγώντας τις προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας σε νέες κορυφές, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα, προσιτή οικονομικά ιδέα που αφορά στην ανάρτηση του αυτοκινήτου και στοχεύει να βελτιώσει σημαντικά την ικανότητα των ελιγμών χαμηλής ταχύτητας που αφορούν είτε σε αναστροφή, είτε σε παρκάρισμα στο δρόμο.
Το νέο σύστημα της ZF επιτρέπει στους μπροστινούς τροχούς να περιστρέφονται έως και 80 μοίρες αντί των κλασικών 35 που επιτρέπεται στη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Κι όλα αυτά, χωρίς ιδιαίτερα αυξημένο κόστος. Μια προσθήκη συνδέσμων στους ήδη υπάρχοντες του μπροστινού συστήματος του κάθε αυτοκινήτου, κάνει εφικτή τη δραματική αύξηση των μοιρών για το στρίψιμο του αυτοκινήτου, η οποία με τη σειρά της επιτρέπει έως και την αναστροφή σε δρόμο με μια λωρίδα κυκλοφορίας.
Η εταιρεία δηλώνει ότι το EasyTurn μπορεί να είναι μια βιώσιμη λύση για ηλεκτρικά οχήματα με κινητήρες είτε στον πίσω άξονα, είτε στο κέντρο των τροχών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα