Χτίζοντας ένα καλύτερο μέλλον με έμφαση στην ισότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη
Το ακαταμάχητο Mazda MX-5 Turbo της BBR
Το ακαταμάχητο Mazda MX-5 Turbo της BBR
Η βρετανική εταιρία βελτιώσεων BBR από την πρώτη κιόλας γενιά του Mazda MX-5 είχε συνδέσει το όνομα της με την υπερτροφοδότηση του θρυλικού roadster και συνεχίζει αυτή την παράδοση και με την σημερινή, τέταρτη γενιά του μοντέλου.
UPD:
Μπορεί η βασική φιλοσοφία του μικρού roadster της Mazda να δίνει προτεραιότητα στην οδηγική απόλαυση αλλά δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναζητούν και επιδόσεις ανάλογες του οδηγικού ταλέντου του θρυλικού roadster.
Η BBR, που έχει δημιουργήσει παράδοση στον τομέα της βελτίωσης του ιαπωνικού roadster μέσω προτάσεων υπερτροφοδότησης του κινητήρα, κυκλοφόρησε ένα νέο κιτ βελτίωσης. Αυτό αφορά την ανανεωμένη έκδοση του δίλιτρου Skyactiv του Mazda MX5, και δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο σταδίων απόδοσης ανάλογα με τις απαιτήσεις. Στο πρώτο στάδιο με 5.400 ευρώ για εργασία και ανταλλακτικά, η απόδοση του δίλιτρου κινητήρα που στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 184 ίππους αυξάνεται στα 228 άλογα με το turbo κιτ της BBR.
Στο δεύτερο στάδιο, η απόδοση φτάνει τους 253 ίππους και τα 298 Nm ροπής και τα πράγματα προφανώς «σοβαρεύουν» σε ότι αφορά στις επιδόσεις του μοντέλου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 5,1 δευτερόλεπτα. Για τις επεμβάσεις του δεύτερου σταδίου, το κόστος του κιτ της BBR είναι 7.313 ευρώ– και πάλι για εργασία και ανταλλακτικά. Οι επεμβάσεις αυτές, αφορούν σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου με το δίλιτρο κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως καλύπτεται και η έκδοση RF με τη σκληρή οροφή.
Η BBR, που έχει δημιουργήσει παράδοση στον τομέα της βελτίωσης του ιαπωνικού roadster μέσω προτάσεων υπερτροφοδότησης του κινητήρα, κυκλοφόρησε ένα νέο κιτ βελτίωσης. Αυτό αφορά την ανανεωμένη έκδοση του δίλιτρου Skyactiv του Mazda MX5, και δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο σταδίων απόδοσης ανάλογα με τις απαιτήσεις. Στο πρώτο στάδιο με 5.400 ευρώ για εργασία και ανταλλακτικά, η απόδοση του δίλιτρου κινητήρα που στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 184 ίππους αυξάνεται στα 228 άλογα με το turbo κιτ της BBR.
Στο δεύτερο στάδιο, η απόδοση φτάνει τους 253 ίππους και τα 298 Nm ροπής και τα πράγματα προφανώς «σοβαρεύουν» σε ότι αφορά στις επιδόσεις του μοντέλου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 5,1 δευτερόλεπτα. Για τις επεμβάσεις του δεύτερου σταδίου, το κόστος του κιτ της BBR είναι 7.313 ευρώ– και πάλι για εργασία και ανταλλακτικά. Οι επεμβάσεις αυτές, αφορούν σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου με το δίλιτρο κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως καλύπτεται και η έκδοση RF με τη σκληρή οροφή.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα