H Toyota αποθεώνει τα μοντέλα GR στη SEMA
05.11.2022
17:00
Μια πρωτότυπη έκδοση της GR Corolla αλλά και άκρως ενδιαφέρουσες προτάσεις επάνω στα GR Supra και GR86 ήταν οι πρωταγωνιστές στο περίπτερο της Toyota στην φετινή έκθεση SEMA.
H πρωτότυπη GR Corolla Circuit Edition έχει πινελιές από το αυτοκίνητο με το οποίο η Toyota πήρε πρωτάθλημα στο WRC, το GR Yaris. Το αμάξωμα είναι σημαντικά φαρδύτερο, ενώ έχει και πολλά τμήματα από ανθρακόνημα. Οι τροχοί της OZ Racing των 17 ιντσών με τα ελαστικά της Continental, τονίζουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου, που και από τη σχεδίαση της καμπίνας δίνει έμφαση στην αγωνιστική φιλοσοφία.
Τα αγωνιστικά μπακετ OMP Racing, το roll cage, το σύστημα πυρόσβεσης και η ενδοεπικοινωνία είναι μερικά από τα στοιχεία που δηλώνουν το ξεκάθαρα αγωνιστικό ύφος της συγκεκριμένης έκδοσης Κάτω από το καπό, ο turbo τρικύλινδρος των 1,6 λίτρων, αποδίδει 304 ίππους και 370 Nm ροπής.
H αναβαθμισμένη Supra που παρουσιάστηκε στο Λας Βέγκας, βασίζεται στην GR Supra με τον κινητήρα των 3,0 λίτρων. Με καλούδια από την Pure Turbo, ψυγεία CSF, εξάτμιση χωρίς καταλύτη με διάμετρο 89 χιλιοστών και ειδική ρύθμιση της κεντρικής μονάδας διαχείρισης, η απόδοση φτάνει τους 629 ίππους και τα 799 Nm ροπής. Η απόδοση αυτή, που είναι σχεδόν διπλάσια από την εργοστασιακή, επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει το 400άρι από στάση σε 10,984 δευτερόλεπτα.
Η δεύτερη coupe πρόταση με την ονομασία GR86 Daily Drifter δείχνει τι είναι δυνατό να γίνει με το βασικό μοντέλο GR. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένος με κιτ HKS GT2 Supercharger Pro ZD8 και αναβαθμισμένη εξάτμιση της σειράς MagnaFlow NEO, που «στέλνουν» την απόδοση από τους 231 ίππους στους 304. Τέλος, στο ίδιο γενικότερο πλαίσιο της αγωνιστικής εμπλοκής της Toyota, στο χώρο της στη SEMA ήταν και τα GR86 Cup, που προορίζονται για τον ομώνυμο θεσμό που θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ με τη μορφή αγώνων ενιαίου τύπου.
Τα αγωνιστικά μπακετ OMP Racing, το roll cage, το σύστημα πυρόσβεσης και η ενδοεπικοινωνία είναι μερικά από τα στοιχεία που δηλώνουν το ξεκάθαρα αγωνιστικό ύφος της συγκεκριμένης έκδοσης Κάτω από το καπό, ο turbo τρικύλινδρος των 1,6 λίτρων, αποδίδει 304 ίππους και 370 Nm ροπής.
H αναβαθμισμένη Supra που παρουσιάστηκε στο Λας Βέγκας, βασίζεται στην GR Supra με τον κινητήρα των 3,0 λίτρων. Με καλούδια από την Pure Turbo, ψυγεία CSF, εξάτμιση χωρίς καταλύτη με διάμετρο 89 χιλιοστών και ειδική ρύθμιση της κεντρικής μονάδας διαχείρισης, η απόδοση φτάνει τους 629 ίππους και τα 799 Nm ροπής. Η απόδοση αυτή, που είναι σχεδόν διπλάσια από την εργοστασιακή, επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει το 400άρι από στάση σε 10,984 δευτερόλεπτα.
Η δεύτερη coupe πρόταση με την ονομασία GR86 Daily Drifter δείχνει τι είναι δυνατό να γίνει με το βασικό μοντέλο GR. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένος με κιτ HKS GT2 Supercharger Pro ZD8 και αναβαθμισμένη εξάτμιση της σειράς MagnaFlow NEO, που «στέλνουν» την απόδοση από τους 231 ίππους στους 304. Τέλος, στο ίδιο γενικότερο πλαίσιο της αγωνιστικής εμπλοκής της Toyota, στο χώρο της στη SEMA ήταν και τα GR86 Cup, που προορίζονται για τον ομώνυμο θεσμό που θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ με τη μορφή αγώνων ενιαίου τύπου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr