Το reunion της Porsche

Τα θρυλικά αυτοκίνητα της Porsche για το Group C, συναντήθηκαν με τους οδηγούς τους σε μια ιδιαίτερα φορτισμένη εκδήλωση.

Σύμφωνα με τους οδηγούς της Porsche 956/962, το αυτοκίνητο ήταν υπόδειγμα συμπεριφοράς και θα μπορούσε να θεωρηθεί ακόμα και σήμερα ανταγωνιστικό, μια και η αίσθηση της ισχύος δεν το έκανε τρομακτικό. Κάτι που θεωρούμε όλοι δεδομένο για τα αγωνιστικά αυτής της κατηγορίας εκείνης της εποχής.

Μιλάμε για τη δεκαετία του ’80, όπου η απόδοση του κινητήρα ήταν το παν για τις κορυφαίες αγωνιστικές επιδόσεις, χωρίς να παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην εξέλιξη ενός αγωνιστικού, θέματα που είχαν να κάνουν με τη διευκόλυνση του οδηγού.

«Θέλεις να σου πω κάτι; Είναι απλά φανταστικό!» φώναξε ο Hans-Joachim Stuck σε μια πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε η Porsche στο Experience Center της στη Λειψία, ακουμπώντας με χαρά στο αυτοκίνητο που οδηγούσε τη δεκαετία του ’80.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αυτής, συναντήθηκαν τα θρυλικά αυτοκίνητα του Group C με τους ανθρώπους που τα οδήγησαν, κατακτώντας τίτλους και δόξα που τα καθιέρωσε στο θυμικό όλων των εμπλεκόμενων ως το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό της Porsche όλων των εποχών.


Ο Hans-Joachim Stuck, ο Jochen Mass, ο Bernd Schneider και ο Derek Bell, που όλοι αγωνίστηκαν με το αυτοκίνητο, μαζί με μια 956 σασί με το νούμερο 002 που κέρδισε το Le Mans το 1982, το 956-005 που κέρδισε τους αγώνες των 1.000 χιλιομέτρων στο Spa και στο Nurburgring, καθώς και το IMSA 962 που προκρίθηκε στην pole position για το 24ωρο του 1984 αγώνας στη Daytona. Από κοντά και η 962 C που κέρδισε το Supercup το 1984 αλλά και η 962 C του 1987 που κέρδισε μεταξύ άλλων, ξανά, το Le Mans.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr