Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το Super-SUV των 1.000 ίππων από την Κίνα
Το Super-SUV των 1.000 ίππων από την Κίνα
Η κινέζικη Mengshi παρουσίασε το πληθωρικό ηλεκτρικό SUV Μ-Terrain με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.000 ίππων που δείχνει φτιαγμένο για να κοντράρει στα ίσια το ηλεκτρικό Hummer
UPD:
Η κινέζικη εταιρία Dongfeng μέσω της θυγατρικής της Mengshi παρουσίασε το M-Terrain, ένα άκρως εντυπωσιακό όχι μόνο σε εμφάνιση αλλά και σε τεχνικά χαρακτηριστικά ηλεκτρικό SUV. Μοιάζει σαν να ενώθηκαν σε ένα αμάξωμα ένα Hummer με ένα Toyota FJ Cruiser, και το αποτέλεσμα είναι ένα από τα πιο ακραία SUV που υπάρχουν στον πλανήτη. Σχεδιαστικά διατηρεί αρκετά από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε πέρσι.
Το εμπρός μέρος είναι άκρως επιθετικό με τονισμένους προφυλακτήρες, μεγάλες εισαγωγές αέρα και πολύ ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα. Η σχεδίαση έχει επίσης γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρονται μεγάλες off road γωνίες προς όφελος των ικανοτήτων του οχήματος σε ακραίες εκτός δρόμου αποδράσεις.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πλαϊνό μέρος με έντονες ακμές, μικρά σχετικά παράθυρα και σκαλοπάτι για να μπορέσει να μπει κανείς στο αρκετά ψηλό τετρακίνητο. Η εταιρία δεν έχει κάνει ακόμα γνωστά τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει μεγάλη μπαταρία 140 kWh και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα αποδίδουν 1.000 άλογα.
Η αυτονομία του υπολογίζεται στα 500 χιλιόμετρα, ενώ θα υπάρχει και μία έκδοση με μικρότερη μπαταρία 65,88 kWh, η οποία σε συνδυασμό με έναν μικρό κινητήρα range extender θα έχει αυτονομία έως και 800 χιλιόμετρα.
Το εμπρός μέρος είναι άκρως επιθετικό με τονισμένους προφυλακτήρες, μεγάλες εισαγωγές αέρα και πολύ ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα. Η σχεδίαση έχει επίσης γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρονται μεγάλες off road γωνίες προς όφελος των ικανοτήτων του οχήματος σε ακραίες εκτός δρόμου αποδράσεις.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πλαϊνό μέρος με έντονες ακμές, μικρά σχετικά παράθυρα και σκαλοπάτι για να μπορέσει να μπει κανείς στο αρκετά ψηλό τετρακίνητο. Η εταιρία δεν έχει κάνει ακόμα γνωστά τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει μεγάλη μπαταρία 140 kWh και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα αποδίδουν 1.000 άλογα.
Η αυτονομία του υπολογίζεται στα 500 χιλιόμετρα, ενώ θα υπάρχει και μία έκδοση με μικρότερη μπαταρία 65,88 kWh, η οποία σε συνδυασμό με έναν μικρό κινητήρα range extender θα έχει αυτονομία έως και 800 χιλιόμετρα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα