Hypercar αποκλειστικά για την πίστα από την Hennessey
15.01.2023
17:00
Η αμερικάνικη Hennessey παρουσίασε την σκληροπυρηνική έκδοση Revolution του Venom F5 η οποία είναι κατασκευασμένη για χρήση αποκλειστικά στην πίστα
Το Venom F5 Revolution, αποκαλύφθηκε επισήμως και είναι έτοιμο για παραγωγή, η οποία θα περιοριστεί στις 24 μονάδες. Αν αναρωτιέται κανείς τι είναι αυτό που κάνει τη νέα έκδοση να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, μπορούμε να αναπαράγουμε μόνο αυτά που αναφέρει η Hennessey, η οποία κάνει λόγο για μια «συνολικά αναθεωρημένη εκδοχή του μοντέλου, με αλλαγές στην αεροδυναμική, στην ανάρτηση, στην ψύξη του κινητήρα και στην ψηφιακή τηλεμετρία».
Η πτέρυγα από ανθρακόνημα είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και μπορεί να παρέχει έως και 363 κιλά πίεσης, ως κάθετη δύναμη, όταν το αυτοκίνητο κινείται με 300 χλμ./ώρα.
Αναφορικά με την ψύξη του κινητήρα, ο νέος μεγαλύτερος αεραγωγός στην οροφή, φροντίζει για την καλύτερη δυνατή τροφοδοσία με αέρα στον twin turbo V8 που βρίσκεται τοποθετημένος πίσω.
Το Revolution, σε ότι αφορά την ανάρτηση, διαθέτει διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, που επιτρέπουν την προσαρμογή σε κάθε πίστα ξεχωριστά.
Σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση, η Hennessey λέει πως δεν χρειάστηκε να γίνει κάτι προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ισχύος. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας των 6,6 λίτρων αποδίδει 1.817 ίππους και 1.617 Nm ροπής, όπως και στην «απλή» έκδοση του F5. Τη διαφορά όμως στις επιδόσεις, κάνει η μείωση του βάρους από τα 1.385 κιλά της «απλής» έκδοσης, στα 1.361 της Revolution.
Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 402 χλμ./ώρα– ενώ η δυναμική της απόδοσης το καθιστά ικανό ακόμα και για 500 χλμ./ώρα, κάτι που δεν έχει ακόμα επιχειρηθεί προκειμένου να πιστοποιηθεί ως ρεκόρ. Το κόστος της ειδικής αυτής έκδοσης που θα παραχθεί μόλις σε 24 μονάδες, είναι 2,7 εκατομμύρια ευρώ, περίπου 600.000 ευρώ ακριβότερο από την υπάρχουσα coupe έκδοση αλλά φθηνότερο από τη Roadster που φτάνει τα 3 εκατομμύρια.
Η πτέρυγα από ανθρακόνημα είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και μπορεί να παρέχει έως και 363 κιλά πίεσης, ως κάθετη δύναμη, όταν το αυτοκίνητο κινείται με 300 χλμ./ώρα.
Αναφορικά με την ψύξη του κινητήρα, ο νέος μεγαλύτερος αεραγωγός στην οροφή, φροντίζει για την καλύτερη δυνατή τροφοδοσία με αέρα στον twin turbo V8 που βρίσκεται τοποθετημένος πίσω.
Σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση, η Hennessey λέει πως δεν χρειάστηκε να γίνει κάτι προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ισχύος. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας των 6,6 λίτρων αποδίδει 1.817 ίππους και 1.617 Nm ροπής, όπως και στην «απλή» έκδοση του F5. Τη διαφορά όμως στις επιδόσεις, κάνει η μείωση του βάρους από τα 1.385 κιλά της «απλής» έκδοσης, στα 1.361 της Revolution.
Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 402 χλμ./ώρα– ενώ η δυναμική της απόδοσης το καθιστά ικανό ακόμα και για 500 χλμ./ώρα, κάτι που δεν έχει ακόμα επιχειρηθεί προκειμένου να πιστοποιηθεί ως ρεκόρ. Το κόστος της ειδικής αυτής έκδοσης που θα παραχθεί μόλις σε 24 μονάδες, είναι 2,7 εκατομμύρια ευρώ, περίπου 600.000 ευρώ ακριβότερο από την υπάρχουσα coupe έκδοση αλλά φθηνότερο από τη Roadster που φτάνει τα 3 εκατομμύρια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr