Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Αυτή είναι η BMW M3 CS
Αυτή είναι η BMW M3 CS
Το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες φωτογραφίες της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης CS (Competition Sport) της BMW M3.
UPD:
Αν και η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει στο πλαίσιο του 24ώρου αγώνα της Daytona στις 28 Ιανουαρίου, οι πρώτες φωτογραφίες της νέας M3 CS κάνουν ήδη το γύρο του διαδικτύου.
Όπως φαίνεται σε αυτές, η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή Competition Sport της Μ3 δηλώνει τον χαρακτήρα της από την πρώτη στιγμή με την ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση.
Η CS διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία από την απλή M3, όπως στις πιο αγριεμένες εισαγωγές μπροστά, στο περίγραμμα της μάσκας, στο πιο φουσκωτό καπό, στα πλαϊνά σπόιλερ και φυσικά στο μεγαλύτερο πίσω διαχύτη με τα δύο ζεύγη των νέων απολήξεων και τη διακριτική αεροτομή.
Σε αρκετά σημεία διακρίνονται κάρμπον επενδύσεις, ενώ τους τροχούς 19 και 20 ιντσών μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, επιβραδύνουν ενισχυμένα εξαπίστονα κεραμικά δισκόφρενα. Όσο για το εσωτερικό υπάρχει CS αύρα με κόκκινες λεπτομέρειες, όπως το σιρίτι στο τιμόνι, οι διακόπτες στα paddles, ενώ τα καθίσματα είναι τα γνωστά M Carbon με μειωμένο βάρος και πλήρη πλευρική στήριξη.
Σε επίπεδο προδιαγραφών δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το ακριβές βάρος που έχει εξοικονομηθεί σε σχέση με τις απλές Μ3.
Επίσης θα πρέπει να περιμένουμε για τα επίσημα στοιχεία που αφορούν τον κινητήρα αν και πιθανότερη εκδοχή είναι αυτή της αναβαθμισμένης εκδοχής του twin-turbo τρίλιτρου εξακύλινδρου κινητήρα από την M4 CSL που λογικά θα αποδίδει 550 ίππους και 650 Nm.
Όπως φαίνεται σε αυτές, η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή Competition Sport της Μ3 δηλώνει τον χαρακτήρα της από την πρώτη στιγμή με την ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση.
Η CS διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία από την απλή M3, όπως στις πιο αγριεμένες εισαγωγές μπροστά, στο περίγραμμα της μάσκας, στο πιο φουσκωτό καπό, στα πλαϊνά σπόιλερ και φυσικά στο μεγαλύτερο πίσω διαχύτη με τα δύο ζεύγη των νέων απολήξεων και τη διακριτική αεροτομή.
Σε αρκετά σημεία διακρίνονται κάρμπον επενδύσεις, ενώ τους τροχούς 19 και 20 ιντσών μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, επιβραδύνουν ενισχυμένα εξαπίστονα κεραμικά δισκόφρενα. Όσο για το εσωτερικό υπάρχει CS αύρα με κόκκινες λεπτομέρειες, όπως το σιρίτι στο τιμόνι, οι διακόπτες στα paddles, ενώ τα καθίσματα είναι τα γνωστά M Carbon με μειωμένο βάρος και πλήρη πλευρική στήριξη.
Σε επίπεδο προδιαγραφών δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το ακριβές βάρος που έχει εξοικονομηθεί σε σχέση με τις απλές Μ3.
Επίσης θα πρέπει να περιμένουμε για τα επίσημα στοιχεία που αφορούν τον κινητήρα αν και πιθανότερη εκδοχή είναι αυτή της αναβαθμισμένης εκδοχής του twin-turbo τρίλιτρου εξακύλινδρου κινητήρα από την M4 CSL που λογικά θα αποδίδει 550 ίππους και 650 Nm.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα