Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος συμμετείχε στην 5η Πανελλήνια Εθελοντική Φύτευση της We4all, φυτεύοντας 1.000 ενδημικά και δύσφλεκτα δένδρα.
Σχέδια παραγωγής ημιαγωγών στην Ευρώπη
Σχέδια παραγωγής ημιαγωγών στην Ευρώπη
Η πίεση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών για την αύξηση της παραγωγής των ημιαγωγών στη Γηραιά Ήπειρο φαίνεται να έχει αρχίσει να έχει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.
UPD:
Πριν από έναν χρόνο (τέλη Ιανουαρίου 2022) η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφησε τον λεγόμενο «Ευρωπαϊκό Νόμο για τα μικροτσίπ» ο οποίος προβλέπει την αύξηση της κατασκευής ημιαγωγών στη Γηραιά Ήπειρο από το 10% της παγκόσμιας παραγωγής στο 20% αυτής, ως το τέλος του 2030.
Ωστόσο, αυτό έγινε πριν την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, γεγονός που επιδείνωσε την προμήθεια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών με αυτά και επηρέασε περισσότερο τον όγκο παραγωγής οχημάτων.
Οι εταιρείες τού κλάδου πιέζουν την Κομισιόν να ψηφήσει νόμους που θα επιτρέπουν και θα διευκολύνουν καινούριες εταιρείες κατασκευής ημιαγωγών να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους στην Ευρώπη και ιδίως στις χώρες της Ε.Ε. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί η εξάρτησή τους (αυτοκινητοβιομηχανίες) από την Ασία και δεν θα επηρεάζονται μελλοντικά από όποια γεωπολιτικά παιχνίδια.
Όπως ανακοινώθηκε, η αμερικανική Wolfspeed, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ημιαγωγών στον κόσμο, έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της να επενδύσει περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ευρώ στο γερμανικό κρατίδιο Σαρ (νοτιοδυτική Γερμανία) για τη δημιουργία εργοστασίου που θα παράγει τσιπ.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, εάν οριστικοποιηθεί η επένδυση, η έναρξη της λειτουργίας του θα μπορούσε να ξεκινήσει σε τέσσερα χρόνια από τώρα. Όπως είναι λογικό, σε περίπτωση που όλα πάνε καλά, οι μεγαλύτεροι ωφελούμενοι από την παραγωγή ημιαγωγών εκεί θα είναι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Αυτές θα έχουν τον πρώτο λόγο στην απορρόφησή τους και θα βοηθηθούν στην επιτάχυνση των προγραμμάτων τους για την αύξηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Εκτός της Wolfspeed, ενδιαφέρον για την επένδυση στην παραγωγή μικροτσίπ επί ευρωπαϊκού εδάφους έχουν εκδηλώσει και τα στελέχη της Intel.
Ωστόσο, αυτό έγινε πριν την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, γεγονός που επιδείνωσε την προμήθεια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών με αυτά και επηρέασε περισσότερο τον όγκο παραγωγής οχημάτων.
Οι εταιρείες τού κλάδου πιέζουν την Κομισιόν να ψηφήσει νόμους που θα επιτρέπουν και θα διευκολύνουν καινούριες εταιρείες κατασκευής ημιαγωγών να ξεκινήσουν τη δραστηριότητά τους στην Ευρώπη και ιδίως στις χώρες της Ε.Ε. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί η εξάρτησή τους (αυτοκινητοβιομηχανίες) από την Ασία και δεν θα επηρεάζονται μελλοντικά από όποια γεωπολιτικά παιχνίδια.
Όπως ανακοινώθηκε, η αμερικανική Wolfspeed, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ημιαγωγών στον κόσμο, έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της να επενδύσει περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ευρώ στο γερμανικό κρατίδιο Σαρ (νοτιοδυτική Γερμανία) για τη δημιουργία εργοστασίου που θα παράγει τσιπ.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, εάν οριστικοποιηθεί η επένδυση, η έναρξη της λειτουργίας του θα μπορούσε να ξεκινήσει σε τέσσερα χρόνια από τώρα. Όπως είναι λογικό, σε περίπτωση που όλα πάνε καλά, οι μεγαλύτεροι ωφελούμενοι από την παραγωγή ημιαγωγών εκεί θα είναι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Αυτές θα έχουν τον πρώτο λόγο στην απορρόφησή τους και θα βοηθηθούν στην επιτάχυνση των προγραμμάτων τους για την αύξηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Εκτός της Wolfspeed, ενδιαφέρον για την επένδυση στην παραγωγή μικροτσίπ επί ευρωπαϊκού εδάφους έχουν εκδηλώσει και τα στελέχη της Intel.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα