Το νέο street food concept με την υπογραφή των La Pasteria συνδυάζει την αυθεντική ιταλική φινέτσα με μια μοντέρνα αισθητική και φέρνει επανάσταση στο φαγητό on the go.
Στα σκαριά το ηλεκτρικό Ineos Grenadier EV
Η Ineos λίγους μήνες μετά την έναρξη της επίσημης παραγωγής του Grenadier, σκέφτεται σοβαρά την δημιουργία και μίας ηλεκτρικής έκδοσης.
Η Ineos ξεκίνησε να ασχολείται με την κατασκευή αυτοκινήτων το 2017 και ήδη το πρώτο της μοντέλο Grenadier, που αποτελεί το «alter ego» τού Land Rover Defender, έχει συγκεντρώσει μεγάλο ενδιαφέρον από τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου.
Η εξέλιξή του Grenadier διήρκεσε σχεδόν 5 χρόνια, διάστημα στο οποίο η εταιρεία αντιμετώπισε και μια δικαστική διαμάχη με τη Land Rover για το γεγονός ότι το Grenadier μοιάζει σημαντικά με το Defender του παρελθόντος.
Το δικαστήριο αποφάσισε τελικά ότι δεν τίθεται τέτοιο θέμα, δικαιώνοντας την Ineos. Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης «παρότι οι διαφορές στον σχεδιασμό ίσως φανούν σημαντικές σε μερικούς ειδικούς ενδέχεται να είναι ασήμαντες ή και να μην καταγραφούν καν από τον μέσο καταναλωτή».
Πλέον, στο επιχειρηματικό πλάνο τής εταιρείας είναι η εξέλιξη και παραγωγή και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσής του. Αυτό δήλωσε ο Mark Tennant, εμπορικός διευθυντής αυτής, στο αυστραλιανό Τύπο. Όπως τόνισε, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα δεν θα βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας που υπάρχει στο εκτός δρόμου μοντέλο, αλλά σε κάποιο άλλο το οποίο πιθανόν να είναι τύπου skateboard.
Ωστόσο, δεν ξεκαθάρισε εάν στο ηλεκτροκίνητο όχημα θα διατηρηθεί η ίδια ονομασία ή θα είναι διαφορετική. Η δημιουργία του είναι αναγκαία τόσο για να συντονιστεί η εταιρεία με την επικρατούσα τάση όσο και για να αυξήσει τις πωλήσεις της.
Επιπλέον, με την προσθήκη του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην γκάμα της θα μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπής CO2 όπως προβλέπει το πρωτόκολλο Euro 6, το οποίο θα τεθεί σε εφαρμογή για τα καινούργια επιβατικά μοντέλα από την 1η Ιουλίου 2025.
Σύμφωνα με δημοσίευμα σε βρετανικό μέσο, το καινούργιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις, με το μήκος του να είναι περίπου στα 4.300 χλστ., όταν αυτό του Grenadier φτάνει τα 4.896 χλστ. Η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται θα είναι καινούργια και αρθρωτής διάταξης γεγονός που θα επιτρέψει την δημιουργία και άλλων μοντέλων.
Συνολικά, το επιχειρηματικό πλάνο τής Ineos προβλέπει τη δημιουργία άλλων δύο νέων αυτοκινήτων με σκοπό να έχει η εταιρεία μια γκάμα τεσσάρων μοντέλων ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.
Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, ο Jim Ratcliffe, ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας, ως τώρα έχει επενδύσει ήδη σε αυτή 1,3 δισεκατομμύρια λίρες στερλίνες (περίπου 1,5 δις ευρώ) για τη δημιουργία τού Grenadier και την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεών του.
Όπως δήλωσε ο ίδιος, σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα από τέσσερα δισεκατομμύρια λίρες στερλίνες (περίπου 4,5 δις ευρώ) ως το 2030 για την εξέλιξη και παραγωγή όλων των νέων μοντέλων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr