Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Το δίκτυο της Lancia λάμπει ξανά
Το δίκτυο της Lancia λάμπει ξανά
Στο πλαίσιο της αναγέννησης της Lancia η ιταλική φίρμα εγκαινίασε την πρώτη νέα αντιπροσωπία της στην Ιταλία δίνοντας το στίγμα όσων θα ακολουθήσουν
UPD:
Η 28η Νοεμβρίου 2022 καταγράφηκε ως μια σημαντική ημέρα στην ιστορία της Lancia και μάλιστα για έναν πολύ καλό λόγο καθώς ανακοινώθηκε από τον Όμιλο Stellantis η είδηση για την αναγέννηση και τη νέα εποχή της ιταλικής φίρμας. Αυτό ανέστρεψε πλήρως την κατάσταση που είχε ξεκινήσει στις 9 Ιανουαρίου 2014, όταν ο Sergio Marchionne, τότε Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα La Repubblica είχε ανακοινώσει το επιχειρηματικό της τέλος.
Το δεύτερο βήμα για την επαναφορά της Lancia είναι η λειτουργία της πρώτης έκθεσης με τη νέα εταιρική ταυτότητά της η οποία εγκαινιάστηκε στον καινούργιο χώρο της εταιρείας που βρίσκεται στη Via Gattamelata, στο Μιλάνο. Με αυτόν τον τρόπο εκφράζεται η φιλοσοφία της μέσω μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης και αναπτύσσει το όραμα των ανθρώπων της για το μέλλον.
Όπως έγινε γνωστό, θα εφαρμοστεί στο σύνολο του δικτύου αντιπροσώπων της το οποίο θα αναπτυχθεί εκ νέου στις χώρες της Ευρώπη ως τα μέσα του 2024, δηλαδή τότε που θα παρουσιαστεί το καινούργιο Ypsilon. Ως τότε, αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερα από 70 σημεία πώλησης σε 60 πόλεις της Ευρώπης.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά τους τέσσερις άξονες του στρατηγικού πλάνου τής Lancia: Ποιότητα, εξηλεκτρισμός, βιωσιμότητα και ένα καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την καινούργια εικόνα της εταιρείας, όπως η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές και ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων, αντλούν την έμπνευσή τους από την ιταλική βιομηχανία μόδας και γενικότερα από την ιταλική αισθητική. Αυτή η φιλοσοφία είναι έκδηλη τόσο στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, όσο και στον εσωτερικό, όπου προσφέρει στον επισκέπτη μια σύγχρονη και ζεστή ατμόσφαιρα.
Ο Luca Napolitano, Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia, δήλωσε σχετικά: «Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia ξεκινά σήμερα από το Μιλάνο και μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει εφαρμοστεί σε τουλάχιστον το 50% του δικτύου στην Ιταλία. Σε έναν χρόνο η νέα εταιρική μας ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί και στο εξωτερικό. Θα είναι έτοιμη, έγκαιρα για την παρουσίαση του νέου Ypsilon, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα της ίδιας χρονιάς».
Το δεύτερο βήμα για την επαναφορά της Lancia είναι η λειτουργία της πρώτης έκθεσης με τη νέα εταιρική ταυτότητά της η οποία εγκαινιάστηκε στον καινούργιο χώρο της εταιρείας που βρίσκεται στη Via Gattamelata, στο Μιλάνο. Με αυτόν τον τρόπο εκφράζεται η φιλοσοφία της μέσω μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης και αναπτύσσει το όραμα των ανθρώπων της για το μέλλον.
Όπως έγινε γνωστό, θα εφαρμοστεί στο σύνολο του δικτύου αντιπροσώπων της το οποίο θα αναπτυχθεί εκ νέου στις χώρες της Ευρώπη ως τα μέσα του 2024, δηλαδή τότε που θα παρουσιαστεί το καινούργιο Ypsilon. Ως τότε, αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερα από 70 σημεία πώλησης σε 60 πόλεις της Ευρώπης.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά τους τέσσερις άξονες του στρατηγικού πλάνου τής Lancia: Ποιότητα, εξηλεκτρισμός, βιωσιμότητα και ένα καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την καινούργια εικόνα της εταιρείας, όπως η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές και ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων, αντλούν την έμπνευσή τους από την ιταλική βιομηχανία μόδας και γενικότερα από την ιταλική αισθητική. Αυτή η φιλοσοφία είναι έκδηλη τόσο στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, όσο και στον εσωτερικό, όπου προσφέρει στον επισκέπτη μια σύγχρονη και ζεστή ατμόσφαιρα.
Ο Luca Napolitano, Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia, δήλωσε σχετικά: «Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia ξεκινά σήμερα από το Μιλάνο και μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει εφαρμοστεί σε τουλάχιστον το 50% του δικτύου στην Ιταλία. Σε έναν χρόνο η νέα εταιρική μας ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί και στο εξωτερικό. Θα είναι έτοιμη, έγκαιρα για την παρουσίαση του νέου Ypsilon, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα της ίδιας χρονιάς».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα