Μια σειρά σχεδιασμένη με σεβασμό προς το δέρμα τους.
Η Honda πιστεύει στο υδρογόνο
Η Honda πιστεύει στο υδρογόνο
Η Honda έχει ξεκινήσει την εξέλιξη ενός νέου ηλεκτροκίνητου μοντέλου το οποίο θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου και βασίζεται στο CR-V.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Η Honda είναι μια από τις λίγες εταιρίες που ποντάρουν στη δυναμική του υδρογόνου ως ένα από καύσιμα του μέλλοντος. Το 2006 παρουσίασε το πρωτότυπο ηλεκτρικό FCV Clarity με κυψέλες υδρογόνου, το οποίο μπήκε σε παραγωγή δύο χρόνια αργότερα ενώ και το 2015 ανανεώθηκε με μια εντελώς νέα γενιά.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda αποφάσισε να εξελίξει και ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο αυτή τη φορά είναι crossover. Το αυτοκίνητο εξελίσσεται ήδη στις ΗΠΑ και ως βάση για τη δημιουργία του έχει χρησιμοποιηθεί το CR-V. Η επίσημη παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί να γίνει εντός του 2024.
Προς το παρόν, από την εταιρεία δεν αποκαλύπτουν εάν, τελικά, θα είναι ένα νέο μοντέλο που θα έχει τη δική του ονομασία ή θα είναι αποτελεί την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του CR-V. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής συνάντησης στελεχών τής ιαπωνικής εταιρείας ανακοινώθηκαν πληροφορίες για την τεχνολογική δομή του.
Όπως έγινε γνωστό, κάτω από το καπό του διαθέτει μια συστοιχία κυψελών καυσίμου και έναν ηλεκτροκινητήρα σε μία ενιαία μονάδα. Πέραν αυτών, τόσο οι μπαταρίες όσο και ο εναλλάκτης ενέργειας αποτελούν, επίσης, ενιαίο σύνολο χάρη στο σύστημα «Intelligent Power Unit» που έχουν εξελίξει στη Honda.
Όπως έγινε γνωστό, το πρωτότυπο όχημα διαθέτει δύο δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου. Η μία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και η δεύτερη πιο ψηλά από αυτή και μπροστά από τον πίσω άξονα, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση σύγκρουσης.
Οι ενεργειακές κυψέλες κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την General Motors και είναι περισσότερο προηγμένες από αυτές του Clarity. Όπως ανακοινώθηκε, το κόστος τους είναι μειωμένο κατά 2/3 και οι μεμβράνες που διαθέτουν έχουν διπλάσια αντοχή στη διάβρωση, συγκριτικά με αυτού. Επίσης, η λειτουργία τους για την παραγωγή ενέργειας γίνεται ταχύτερα ακόμα και σε εξωτερική θερμοκρασία υπό το μηδέν Κελσίου.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda αποφάσισε να εξελίξει και ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο αυτή τη φορά είναι crossover. Το αυτοκίνητο εξελίσσεται ήδη στις ΗΠΑ και ως βάση για τη δημιουργία του έχει χρησιμοποιηθεί το CR-V. Η επίσημη παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί να γίνει εντός του 2024.
Προς το παρόν, από την εταιρεία δεν αποκαλύπτουν εάν, τελικά, θα είναι ένα νέο μοντέλο που θα έχει τη δική του ονομασία ή θα είναι αποτελεί την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του CR-V. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής συνάντησης στελεχών τής ιαπωνικής εταιρείας ανακοινώθηκαν πληροφορίες για την τεχνολογική δομή του.
Όπως έγινε γνωστό, κάτω από το καπό του διαθέτει μια συστοιχία κυψελών καυσίμου και έναν ηλεκτροκινητήρα σε μία ενιαία μονάδα. Πέραν αυτών, τόσο οι μπαταρίες όσο και ο εναλλάκτης ενέργειας αποτελούν, επίσης, ενιαίο σύνολο χάρη στο σύστημα «Intelligent Power Unit» που έχουν εξελίξει στη Honda.
Όπως έγινε γνωστό, το πρωτότυπο όχημα διαθέτει δύο δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου. Η μία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και η δεύτερη πιο ψηλά από αυτή και μπροστά από τον πίσω άξονα, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση σύγκρουσης.
Οι ενεργειακές κυψέλες κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την General Motors και είναι περισσότερο προηγμένες από αυτές του Clarity. Όπως ανακοινώθηκε, το κόστος τους είναι μειωμένο κατά 2/3 και οι μεμβράνες που διαθέτουν έχουν διπλάσια αντοχή στη διάβρωση, συγκριτικά με αυτού. Επίσης, η λειτουργία τους για την παραγωγή ενέργειας γίνεται ταχύτερα ακόμα και σε εξωτερική θερμοκρασία υπό το μηδέν Κελσίου.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα