Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Επίσημη πρεμιέρα για το αγωνιστικό Honda CR-V των 800 ίππων
Επίσημη πρεμιέρα για το αγωνιστικό Honda CR-V των 800 ίππων
Η Honda τραβά το πέπλο και αποκαλύπτει το εκρηκτικό πρωτότυπο αγωνιστικό CR-V με τον υβριδικό κινητήρα των 800 ίππων.
UPD:
Οι άνθρωποι της Honda ζουν και αναπνέουν για την μηχανολογική καινοτομία και απόδειξη αυτού είναι το αυτοκίνητο που βλέπετε στις εικόνες. Πρόκειται για ένα one-off αγωνιστικό το οποίο βασίζεται σε ένα SUV. To πλήρες όνομά του είναι Honda CR-V Hybrid Racer και κατασκευάζεται από το τμήμα Honda Performance Development.
Το αμάξωμα δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το πολιτικό CR-V, καθώς υπάρχουν πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, μία τεράστια φτερούγα στο πίσω μέρος ενώ μεγάλο μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αλλά ανασηκώνεται όλο το πίσω μέρος, καθώς εκεί μέσα βρίσκεται ο twin turbo V6 κινητήρας της Honda από τα IndyCar με το εξατάχυτο κιβώτιο της Xtrac. Πρόκειται για έναν 2,2 λίτρων κινητήρα που μπορεί να κινηθεί και με βιοκαύσιμα και βέβαια έχει και υβριδικό σύστημα. Η ομάδα επιβεβαιώνει ότι η συνδυαστική ισχύς φθάνει κοντά στα 800 άλογα, αν και δεν υπάρχουν ακόμα ακριβή στοιχεία. Δεν έχει μπαταρία αλλά έναν υπερπυκνωτή για την αποθήκευση της ενέργειας για το υβριδικό σύστημα.
Η Honda δημιούργησε το συγκεκριμένο όχημα ως κινητό εργαστήριο έρευνας και εξέλιξης νέων ιδεών γύρω από την σύγχρονη υβριδική τεχνολογία και πως ο εξηλεκτρισμός μπορεί να συνυπάρξει με τις επιδόσεις.
Για παράδειγμα μελετούν την δυνατότητα μείωσης του βάρους μέσω της χρήσης ενός σωληνωτού πλαισίου το οποίο προέρχεται από το αγωνιστικό NSX GT-3. Η ανάρτηση είναι αγωνιστική της Dallara ενώ τα φρένα είκαι και αυτά αγωνιστικά από την Brembo.
Τα αγωνιστικά ελαστικά είναι διαστάσεων 305/35 πίσω και 285/35 μπροστά, και φοριούνται σε ζάντες των 20 ιντσών διαμέτρου και πλάτους 10,5 ιντσών εμπρός και 11 ιντσών πίσω.
Προς το παρόν το απίστευτο αυτό CR-V αποτελεί ένα όχημα επίδειξης που θα κάνει διάφορες εμφανίσεις στους αγώνες IndyCar στην Αμερική. Το τι θα προκύψει και για τα δικά μας υβριδικά συστήματα, μόνο οι τρελαμένοι μηχανικοί της Honda είναι σε θέση να γνωρίζουν.
Το αμάξωμα δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το πολιτικό CR-V, καθώς υπάρχουν πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, μία τεράστια φτερούγα στο πίσω μέρος ενώ μεγάλο μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αλλά ανασηκώνεται όλο το πίσω μέρος, καθώς εκεί μέσα βρίσκεται ο twin turbo V6 κινητήρας της Honda από τα IndyCar με το εξατάχυτο κιβώτιο της Xtrac. Πρόκειται για έναν 2,2 λίτρων κινητήρα που μπορεί να κινηθεί και με βιοκαύσιμα και βέβαια έχει και υβριδικό σύστημα. Η ομάδα επιβεβαιώνει ότι η συνδυαστική ισχύς φθάνει κοντά στα 800 άλογα, αν και δεν υπάρχουν ακόμα ακριβή στοιχεία. Δεν έχει μπαταρία αλλά έναν υπερπυκνωτή για την αποθήκευση της ενέργειας για το υβριδικό σύστημα.
Η Honda δημιούργησε το συγκεκριμένο όχημα ως κινητό εργαστήριο έρευνας και εξέλιξης νέων ιδεών γύρω από την σύγχρονη υβριδική τεχνολογία και πως ο εξηλεκτρισμός μπορεί να συνυπάρξει με τις επιδόσεις.
Για παράδειγμα μελετούν την δυνατότητα μείωσης του βάρους μέσω της χρήσης ενός σωληνωτού πλαισίου το οποίο προέρχεται από το αγωνιστικό NSX GT-3. Η ανάρτηση είναι αγωνιστική της Dallara ενώ τα φρένα είκαι και αυτά αγωνιστικά από την Brembo.
Τα αγωνιστικά ελαστικά είναι διαστάσεων 305/35 πίσω και 285/35 μπροστά, και φοριούνται σε ζάντες των 20 ιντσών διαμέτρου και πλάτους 10,5 ιντσών εμπρός και 11 ιντσών πίσω.
Προς το παρόν το απίστευτο αυτό CR-V αποτελεί ένα όχημα επίδειξης που θα κάνει διάφορες εμφανίσεις στους αγώνες IndyCar στην Αμερική. Το τι θα προκύψει και για τα δικά μας υβριδικά συστήματα, μόνο οι τρελαμένοι μηχανικοί της Honda είναι σε θέση να γνωρίζουν.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα