Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό E-Transit Courier

Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό E-Transit Courier

Το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Ford διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων με την προσθήκη του νέου E-Transit Courier  

Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό E-Transit Courier
Η Ford Pro έχει ένα βραχυμεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο πλαίσιο μιας συνολικής επένδυσης της τάξης των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ. Μέρος αυτού του σχεδίου είναι και το νέο Ford E-Transit Courier το οποίο είναι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Transit Courier και βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει η Ford και θα χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Puma.
Στο νέο Transit Courier τα εμπρός φώτα και η μάσκα είναι χαρακτηριστικά και μεγάλων διαστάσεων ώστε να δημιουργούν μια έντονη εικόνα η οποία να είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακή και σχετικά κομψή. Στο E-Transit Courier μεταξύ των εμπρός φώτων θα υπάρχει μια LED λωρίδα.
Το εσωτερικό του είναι διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει άνεση και πρακτικότητα σε μεγάλο βαθμό, στοιχεία απαραίτητα για τον επαγγελματία. Το νέο μοντέλο δύναται να προσφέρει διαρκή ικανότητα διασυνδεσιμότητας στον οδηγό και τη δυνατότητα τοποθέτησης laptop σε προσιτή θέση για να μπορεί να πραγματοποιεί την εργασία του. Η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής του E-Transit Courier θα είναι 12,0 ιντσών και θα υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC 4.
Το E-Transit Courier θα έχει ωφέλιμο χώρο μεταφοράς με μήκος 1,8 μέτρα και θα μπορεί να δεχτεί εγκάρσια δύο ευρωπαλέτες, έναντι μίας ως τώρα. Το ωφέλιμο βάρος πλέον φτάνει τα 750 κιλά ενώ θα μπορεί να ρυμουλκεί έως και 1.100 κιλά. Ο μεγαλύτερος χώρος δεν προέκυψε μόνο από τις μεγαλύτερες διαστάσεις τού αυτοκινήτου αλλά οφείλεται και στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε νέα ανάρτηση πίσω.
Η Ford δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα στοιχεία που να αφορούν στις μπαταρίες τού E-Transit Courier. Ωστόσο, έγινε γνωστό ότι η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του θα φτάνει τα 310 χλμ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει 136 ίππους και μέγιστη ροπή 290 Nm. Σε ταχυφορτιστή DC έως 100 kW η φόρτιση για το 10%-80% της ενεργειακής χωρητικότητας σε λιγότερο από 35 λεπτά της ώρας. Τέλος, σε μια τέτοια παροχή σε 10 λεπτά της ώρας θα μπορεί να αποκτά ενέργεια για την κάλυψη μιας (θεωρητικής) απόστασης 87 χλμ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης