Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
H Lexus φτιάχνει πολυτελές MPV
H Lexus φτιάχνει πολυτελές MPV
Η Lexus παρουσίασε το νέο LM, ένα υπερπολυτελές πολυμορφικό μοντέλο για έως και επτά επιβάτες.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Κάνοντας ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, το LM θα είναι ότι πιο πολυτελές έχουμε δει σε πολυμορφικό. Η Lexus θα προσφέρει το νέο LM σε διαμορφώσεις 4, 6 και 7 θέσεων, με εκείνη των 4 να είναι προφανώς αυτή με τις περισσότερες παροχές πολυτέλειας. Το highlight του, είναι φυσικά το διαχωριστικό μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων, πάνω στο οποίο έχει προσαρμοστεί μια μεγάλη οθόνη με διαγώνιο 48 ιντσών. Η έκδοση αυτή, εφοδιάζεται επίσης με ψυγείο, πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και καθίσματα- πολυθρόνες για τους πίσω.
Αξίζει να σημειωθεί πως θερμαινόμενα είναι ακόμα και τα υποβραχιόνια, ενώ με τη χρήση κάποιων ειδικών αισθητήρων, το προηγμένο σύστημα θέρμανσης και ψύξης ανιχνεύει τη θερμοκρασία του κάθε επιβάτη στο πρόσωπο, στο στήθος, στους μηρούς και τα πόδια, κάνοντας αυτόματα τις ανάλογες ρυθμίσεις για να εξασφαλίσει ότι ολόκληρο το σώμα βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
Η Lexus εξοπλίζει το νέο LM με την ανάρτηση «AVS» η οποία χάρη στην υψηλή τεχνολογία που χρησιμοποιεί, μεταβάλει τη σκληρότητά της ανάλογα με τις συνθήκες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Lexus επένδυσε πολύ χρόνο και πόρους για να κάνει τη φιλοξενία των επιβατών ακόμα πιο premium, με ειδική έρευνα και σχεδίαση για τα καθίσματα εμπρός και πίσω, προκειμένου να διασφαλίζονται οι ιδανικότερες συνθήκες για την πραγματοποίηση μεγάλων ταξιδιών με ασφάλεια και ελάχιστη κόπωση.
Η Lexus δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα που εφοδιάζει το μοντέλο και το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα προσφέρεται σε δύο υβριδικές εκδόσεις. Η μια θα περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα turbo 2,4 λίτρων και η άλλη ένα ατμοσφαιρικό σύνολο 2,5 λίτρων.
Αξίζει να σημειωθεί πως θερμαινόμενα είναι ακόμα και τα υποβραχιόνια, ενώ με τη χρήση κάποιων ειδικών αισθητήρων, το προηγμένο σύστημα θέρμανσης και ψύξης ανιχνεύει τη θερμοκρασία του κάθε επιβάτη στο πρόσωπο, στο στήθος, στους μηρούς και τα πόδια, κάνοντας αυτόματα τις ανάλογες ρυθμίσεις για να εξασφαλίσει ότι ολόκληρο το σώμα βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
Η Lexus εξοπλίζει το νέο LM με την ανάρτηση «AVS» η οποία χάρη στην υψηλή τεχνολογία που χρησιμοποιεί, μεταβάλει τη σκληρότητά της ανάλογα με τις συνθήκες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Lexus επένδυσε πολύ χρόνο και πόρους για να κάνει τη φιλοξενία των επιβατών ακόμα πιο premium, με ειδική έρευνα και σχεδίαση για τα καθίσματα εμπρός και πίσω, προκειμένου να διασφαλίζονται οι ιδανικότερες συνθήκες για την πραγματοποίηση μεγάλων ταξιδιών με ασφάλεια και ελάχιστη κόπωση.
Η Lexus δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα που εφοδιάζει το μοντέλο και το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα προσφέρεται σε δύο υβριδικές εκδόσεις. Η μια θα περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα turbo 2,4 λίτρων και η άλλη ένα ατμοσφαιρικό σύνολο 2,5 λίτρων.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα