Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερους ταχυφορτιστές
Η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερους ταχυφορτιστές
Παρά τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών φόρτισης ο αριθμός των ταχυφορτιστών DC στην Ευρώπη παραμένει χαμηλός
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η αναλογία των ταχυφορτιστών DC στο σύνολο του αριθμού φορτιστών στην Ευρώπη είναι αρκετά χαμηλή φθάνοντας μόλις το 1/10. Μέσα στο 2022 η Ευρώπη κατάφερε να εγκαταστήσει περίπου 480.000 σταθμούς φόρτισης, με μόνο το 12% να είναι συνεχούς ρεύματος (DC), σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Εναλλακτικών Καυσίμων (EAFO).
Τροχοπέδη αποτελεί η υψηλή αξία του ευρωπαϊκού σταθμού φόρτισης η οποία είναι η υψηλότερη παγκοσμίως, σύμφωνα με τον οργανισμό καινοτομίας Skyquest.
Στην Ευρώπη το 70% της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων πραγματοποιείται στο σπίτι ή στην εργασία. Ωστόσο, το 46% των κατοίκων της ΕΕ ζουν σε πολυκατοικίες και οι οικιακές φορτιστές είναι AC, με ισχύ από 7,4 έως 22 kW.
Σήμερα αυτή η ισχύς θεωρείται μικρή και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν μεγάλες ενεργειακές ανάγκες. Όλα αυτά όταν η ΕΕ χρειάζεται πάνω από 3,4 εκατομμύρια δημόσιους φορτιστές μέχρι το 2030 για να επιδιώξει στόχους μηδενικών εκπομπών.
Υπενθυμίζεται ότι το 2035 όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρώπη αναμένεται να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, πλην αυτών που θα κινούνται με συνθετικά καύσιμα.
Τροχοπέδη αποτελεί η υψηλή αξία του ευρωπαϊκού σταθμού φόρτισης η οποία είναι η υψηλότερη παγκοσμίως, σύμφωνα με τον οργανισμό καινοτομίας Skyquest.
Στην Ευρώπη το 70% της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων πραγματοποιείται στο σπίτι ή στην εργασία. Ωστόσο, το 46% των κατοίκων της ΕΕ ζουν σε πολυκατοικίες και οι οικιακές φορτιστές είναι AC, με ισχύ από 7,4 έως 22 kW.
Σήμερα αυτή η ισχύς θεωρείται μικρή και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν μεγάλες ενεργειακές ανάγκες. Όλα αυτά όταν η ΕΕ χρειάζεται πάνω από 3,4 εκατομμύρια δημόσιους φορτιστές μέχρι το 2030 για να επιδιώξει στόχους μηδενικών εκπομπών.
Υπενθυμίζεται ότι το 2035 όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρώπη αναμένεται να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, πλην αυτών που θα κινούνται με συνθετικά καύσιμα.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα