Αυτή είναι η νέα McLaren 750S
30.04.2023
17:00
H McLaren κλείνει τον κύκλο των μη εξηλεκτρισμένων μοντέλων με την εκρηκτική 750S.
H καινούργια 750S, που παρουσιάστηκε τόσο ως κουπέ όσο και ως Spider, είναι αφενός η διάδοχος της 720S και αφετέρου η τελευταία McLaren χωρίς εξηλεκτρισμό.
Οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας κινήθηκαν κατά την εξέλιξη με βάση το τρίπτυχο «αμεσότητα, ανατροφοδότηση και διασύνδεση» κάτι που οδήγησε σε μείωση του βάρους κατά 30 κιλά σε σχέση με την προκάτοχό της (πλέον στα 1.389 κιλά, Spider 1.438 κιλά) και σε αύξηση της ισχύος.
Οπτικά η εικόνα είναι μεν η συνηθισμένη για μοντέλο της McLaren αλλά η εταιρεία αναφέρει πως το 30% των στοιχείων του αμαξώματος είναι καινούργια -πάντα σε σχέση με την 720S. Οι πιο σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος με τον καινούργιο προφυλακτήρα με το μεγαλύτερο σπλίτερ, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους πιο λεπτούς προβολείς LED. Πίσω ξεχωρίζει η μεγαλύτερη (+20%) ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα καθώς και η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο.
Στο εσωτερικό αντίστοιχα το ταμπλό σχεδιάστηκε εκ νέου προκειμένου να «περιορίζει την απόσπαση προσοχής και να ενισχύει τη σύνδεση μεταξύ οδηγού και δρόμου» σύμφωνα με τους ιθύνοντες των Βρετανών.
Αυτά σε απλά ελληνικά σημαίνει πως πλέον ο πίνακας οργάνων μετακινείται μαζί με το τιμόνι και έχει γίνει αναδιάταξη των διακοπτών προκειμένου να βελτιωθεί η εργονομία. Ταυτόχρονα η οθόνη του συστήματος infotainment των 8,0 ιντσών έχει γίνει πιο λειτουργική στο χειρισμό της και έχει μεγαλύτερη ευκρίνεια.
Ο γνωστός bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών αποδίδει για την περίσταση 750 ίππους και 800 Nm, που αρκούν για ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 2,8 δεύτερα (0-200 σε 7,2 και 0-300 σε λιγότερα από 20 δεύτερα) και μια τελική ταχύτητα 332 χλμ./ ώρα.
Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά το νέο ενεργητικό σύστημα PCC II. Παράλληλα οι μηχανικοί της McLaren αναφέρουν χαρακτηριστικά πως το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρος -για να αποφεύγονται οι επαφές που μπορούν να προκαλέσουν ζημιά- έχει πλέον πιο γρήγορη απόκριση σε σχέση με τα 8,0 δεύτερα του παρελθόντος.
Οι παραδόσεις της νέας McLaren 750S θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο και σε μια τιμή γύρω στις 330.000 ευρώ, ενώ σύμφωνα με τους Βρετανούς η παραγωγή του 2023 έχει ήδη εξαντληθεί.
Οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας κινήθηκαν κατά την εξέλιξη με βάση το τρίπτυχο «αμεσότητα, ανατροφοδότηση και διασύνδεση» κάτι που οδήγησε σε μείωση του βάρους κατά 30 κιλά σε σχέση με την προκάτοχό της (πλέον στα 1.389 κιλά, Spider 1.438 κιλά) και σε αύξηση της ισχύος.
Οπτικά η εικόνα είναι μεν η συνηθισμένη για μοντέλο της McLaren αλλά η εταιρεία αναφέρει πως το 30% των στοιχείων του αμαξώματος είναι καινούργια -πάντα σε σχέση με την 720S. Οι πιο σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος με τον καινούργιο προφυλακτήρα με το μεγαλύτερο σπλίτερ, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους πιο λεπτούς προβολείς LED. Πίσω ξεχωρίζει η μεγαλύτερη (+20%) ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα καθώς και η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο.
Αυτά σε απλά ελληνικά σημαίνει πως πλέον ο πίνακας οργάνων μετακινείται μαζί με το τιμόνι και έχει γίνει αναδιάταξη των διακοπτών προκειμένου να βελτιωθεί η εργονομία. Ταυτόχρονα η οθόνη του συστήματος infotainment των 8,0 ιντσών έχει γίνει πιο λειτουργική στο χειρισμό της και έχει μεγαλύτερη ευκρίνεια.
Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά το νέο ενεργητικό σύστημα PCC II. Παράλληλα οι μηχανικοί της McLaren αναφέρουν χαρακτηριστικά πως το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρος -για να αποφεύγονται οι επαφές που μπορούν να προκαλέσουν ζημιά- έχει πλέον πιο γρήγορη απόκριση σε σχέση με τα 8,0 δεύτερα του παρελθόντος.
Οι παραδόσεις της νέας McLaren 750S θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο και σε μια τιμή γύρω στις 330.000 ευρώ, ενώ σύμφωνα με τους Βρετανούς η παραγωγή του 2023 έχει ήδη εξαντληθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr