Με καινοτόμες λύσεις, συσκευές που σκέφτονται, βιώσιμη φιλοσοφία και υψηλή αισθητική, η BSH πρωτοπορεί φέρνοντας την τεχνολογία στο κέντρο μιας απολαυστικής και συναρπαστικής καθημερινότητας που εξασφαλίζει έναν καλύτερο τρόπο ζωής.
H Renault ποντάρει στα υβριδικά
H Renault ποντάρει στα υβριδικά
Το πρόγραμμα «Renaulution» που αφορά την ανάπτυξη μιας πλήρως ηλεκτρικής γκάμας από τη Renault βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη όμως η γαλλική εταιρία είναι αποφασισμένη να επενδύσει και στα αμιγώς υβριδικά συστήματα με θερμικούς κινητήρες.
UPD:
Σε συνέντευξή του ο Ολιβιέ Μπρος, Διευθυντής στο Τμήμα Μηχανολογίας της Renault δήλωσε πως η εταιρία θα επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική της για τους θερμικούς κινητήρες και θα επικεντρωθεί στο πλήρως υβριδικό σύστημα και όχι στο plug-In υβριδικό.
Συγκεκριμένα, ο Μπρος διευκρίνισε: «Η διάταξη του πλήρως υβριδικού συστήματος είναι η καλύτερη λύση αναφορικά με τη βέλτιστη απόδοση. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λύση στα περισσότερα μοντέλα μας και την plug–In υβριδική διάταξη κινητήρα μόνο στα κορυφαία 4x4 οχήματά μας».
Επίσης, ξεκαθάρισε ότι τα νέα SUV της εταιρίας, Austral και Espace, θα διαθέτουν στη γκάμα τους μόνο πλήρως υβριδική και όχι PHEV υβριδική έκδοση. Plug-in υβριδικό θα είναι ένα καινούργιο τετρακίνητο μοντέλο της Renault το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-C/D.
Από εκεί και πέρα, ο Μπρος υπερασπίστηκε την επιλογή της εταιρείας να επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία μιας καινούργιας πλατφόρμας για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων. Όπως είπε: «Είναι η βέλτιστη λύση επειδή προσφέρει τη σωστή αναλογία μεταξύ των εξωτερικών διαστάσεων και του εσωτερικού ωφέλιμου χώρου. Μας επιτρέπει να την αναπτύξουμε (πλατφόρμα) ειδικά για την ηλεκτροκίνηση και να έχουμε βέλτιστο σχήμα για τη μπαταρία, όπως και το καλύτερο αποτέλεσμα αναφορικά με το κόστος».
Τέλος, σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση με τη χρήση κυψελών καυσίμου, ξεκαθάρισε ότι στη Renault θεωρούν πως αυτή η τεχνολογική λύση είναι συμφέρουσα εφαρμόσιμη μόνο στα επαγγελματικά οχήματα.
Μάλιστα, αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας περί αυτής λέγοντας: «Η Renault θα παρουσιάσει το καλοκαίρι το Master το οποίο θα έχει κυψέλες καυσίμου και στο μέλλον και σε άλλα επαγγελματικά οχήματα. Καθώς οι επενδύσεις σε σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου έχουν αυξηθεί εκθετικά, η Renault έχει αναπτύξει την ιδέα του Scénic Vision στο οποίο λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει με ενέργεια τις μπαταρίες και κατά συνέπεια τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός ο τρόπος θα μπορούσε να είναι μια λύση μετά το 2030», κατέληξε ο Μπρος.
Συγκεκριμένα, ο Μπρος διευκρίνισε: «Η διάταξη του πλήρως υβριδικού συστήματος είναι η καλύτερη λύση αναφορικά με τη βέλτιστη απόδοση. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λύση στα περισσότερα μοντέλα μας και την plug–In υβριδική διάταξη κινητήρα μόνο στα κορυφαία 4x4 οχήματά μας».
Επίσης, ξεκαθάρισε ότι τα νέα SUV της εταιρίας, Austral και Espace, θα διαθέτουν στη γκάμα τους μόνο πλήρως υβριδική και όχι PHEV υβριδική έκδοση. Plug-in υβριδικό θα είναι ένα καινούργιο τετρακίνητο μοντέλο της Renault το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-C/D.
Από εκεί και πέρα, ο Μπρος υπερασπίστηκε την επιλογή της εταιρείας να επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία μιας καινούργιας πλατφόρμας για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων. Όπως είπε: «Είναι η βέλτιστη λύση επειδή προσφέρει τη σωστή αναλογία μεταξύ των εξωτερικών διαστάσεων και του εσωτερικού ωφέλιμου χώρου. Μας επιτρέπει να την αναπτύξουμε (πλατφόρμα) ειδικά για την ηλεκτροκίνηση και να έχουμε βέλτιστο σχήμα για τη μπαταρία, όπως και το καλύτερο αποτέλεσμα αναφορικά με το κόστος».
Τέλος, σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση με τη χρήση κυψελών καυσίμου, ξεκαθάρισε ότι στη Renault θεωρούν πως αυτή η τεχνολογική λύση είναι συμφέρουσα εφαρμόσιμη μόνο στα επαγγελματικά οχήματα.
Μάλιστα, αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας περί αυτής λέγοντας: «Η Renault θα παρουσιάσει το καλοκαίρι το Master το οποίο θα έχει κυψέλες καυσίμου και στο μέλλον και σε άλλα επαγγελματικά οχήματα. Καθώς οι επενδύσεις σε σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου έχουν αυξηθεί εκθετικά, η Renault έχει αναπτύξει την ιδέα του Scénic Vision στο οποίο λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει με ενέργεια τις μπαταρίες και κατά συνέπεια τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός ο τρόπος θα μπορούσε να είναι μια λύση μετά το 2030», κατέληξε ο Μπρος.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα