Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Το θηρίο της Alpine
Το θηρίο της Alpine
Η Alpine παρουσίασε πρόσφατα το θηριώδες A110 με το οποίο θα πάρει μέρος στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak.
Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε κάτι εντυπωσιακό από την γαλλική φίρμα μέσα στο 2023, αλλά δεν περιμέναμε ένα αγωνιστικό το οποίο θα τα βάλει με τα θηρία στην πιο διάσημη ανάβαση του κόσμου.
Είναι βασισμένο στην A110 R και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Signatech. Το πρώτο πράγμα που μπορεί κάποιος εύκολα να παρατηρήσει είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν προστεθεί. Μπροστά και πίσω οι προφυλακτήρες είναι διογκωμένοι με πολλά αεροδυναμικά φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει κεντρικό πτερύγιο που διαχωρίζει τον αέρα.
Το πακέτο αεροδυναμικής προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη προκειμένου η A110 να μπορέσει να στρίψει γρήγορα στις 156 στροφές της διαδρομής των σχεδόν 20 χιλιομέτρων στα βουνά του Κολοράντο. Το μηχανικό σύνολο της A110 είναι τετρακύλινδρο 1,8 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και πολλών επεμβάσεων της Alpine έχει ανέβει στους 500 ίππους.
Ένα από τα κυριότερα στοιχεία του αγωνιστικού της Alpine είναι το βάρος το οποίο έχει μειωθεί στα 950 κιλά χάρη στα πολλαπλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί. Το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στην κατηγορία Time Attack 1 του διάσημου αγώνα ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου. Η πρώτη δοκιμή πάντως της Alpine A110 έγινε στην πίστα Λουρσί-Λεβίς στη Γαλλία πριν από μερικές ημέρες και στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε ο έμπειρος Ραφαέλ Αστιέρ.
Είναι βασισμένο στην A110 R και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Signatech. Το πρώτο πράγμα που μπορεί κάποιος εύκολα να παρατηρήσει είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν προστεθεί. Μπροστά και πίσω οι προφυλακτήρες είναι διογκωμένοι με πολλά αεροδυναμικά φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει κεντρικό πτερύγιο που διαχωρίζει τον αέρα.
Το πακέτο αεροδυναμικής προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη προκειμένου η A110 να μπορέσει να στρίψει γρήγορα στις 156 στροφές της διαδρομής των σχεδόν 20 χιλιομέτρων στα βουνά του Κολοράντο. Το μηχανικό σύνολο της A110 είναι τετρακύλινδρο 1,8 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και πολλών επεμβάσεων της Alpine έχει ανέβει στους 500 ίππους.
Ένα από τα κυριότερα στοιχεία του αγωνιστικού της Alpine είναι το βάρος το οποίο έχει μειωθεί στα 950 κιλά χάρη στα πολλαπλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί. Το αυτοκίνητο θα λάβει μέρος στην κατηγορία Time Attack 1 του διάσημου αγώνα ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου. Η πρώτη δοκιμή πάντως της Alpine A110 έγινε στην πίστα Λουρσί-Λεβίς στη Γαλλία πριν από μερικές ημέρες και στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε ο έμπειρος Ραφαέλ Αστιέρ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα