Η Toyota επιμένει στα χειροκίνητα κιβώτια
09.05.2023
14:30
Ακόμα ένα πολλά υποσχόμενο σχέδιο πατέντας για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε υβριδικό μοντέλο κατάθεσε η Toyota.
Μπορεί η χρήση των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων με την έλευση των ηλεκτρικών και υβριδικών να έχει ενισχυθεί σημαντικά, ωστόσο υπάρχουν κάποιες εταιρείες που επιμένουν να πειραματίζονται σε χειροκίνητα κιβώτια. Η Toyota για ακόμα μια φορά επιμένει στο ζήτημα καταθέτοντας ακόμα ένα σχέδιο ευρεσιτεχνίας που αφορά χειροκίνητο κιβώτιο σε υβριδικό μοντέλο.
Η ιαπωνική μάρκα κατέθεσε πρόσφατα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα που θα διευκόλυνε τη χρήση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων σε υβριδικά οχήματα. Το σύστημα θα διαχειρίζεται την αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης, του ηλεκτροκινητήρα και του συστήματος μετάδοσης με τον οδηγό να είναι σε θέση «φυσικά» να αλλάζει σχέσεις.
Όλα τα συστήματα είναι συνδεδεμένα με την κεντρική μονάδα ελέγχου ECU η οποία αναλαμβάνει να εναλλάσσει τη χρήση του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα. Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να πιέσει τον συμπλέκτη και να κάνει χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου, ανεξάρτητα από ότι έχει αποφασίσει να κάνει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει η δυνατότητα χρήσης αποκλειστικά συμπλέκτη και χειροκίνητου κιβωτίου.
Η Toyota θέλει να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα οδήγησης με τον παραδοσιακό τρόπο αλλαγής σχέσεων, ακόμα και σε μια εποχή που το αυτόματο κιβώτιο κυριαρχεί στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Άλλωστε υπάρχουν αρκετοί λάτρεις του «λεβιέ» εκεί έξω που ακόμα πιστεύουν στην αυθεντικότητα ενός αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η ιαπωνική μάρκα κατέθεσε πρόσφατα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα που θα διευκόλυνε τη χρήση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων σε υβριδικά οχήματα. Το σύστημα θα διαχειρίζεται την αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης, του ηλεκτροκινητήρα και του συστήματος μετάδοσης με τον οδηγό να είναι σε θέση «φυσικά» να αλλάζει σχέσεις.
Όλα τα συστήματα είναι συνδεδεμένα με την κεντρική μονάδα ελέγχου ECU η οποία αναλαμβάνει να εναλλάσσει τη χρήση του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα. Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να πιέσει τον συμπλέκτη και να κάνει χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου, ανεξάρτητα από ότι έχει αποφασίσει να κάνει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει η δυνατότητα χρήσης αποκλειστικά συμπλέκτη και χειροκίνητου κιβωτίου.
Η Toyota θέλει να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα οδήγησης με τον παραδοσιακό τρόπο αλλαγής σχέσεων, ακόμα και σε μια εποχή που το αυτόματο κιβώτιο κυριαρχεί στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Άλλωστε υπάρχουν αρκετοί λάτρεις του «λεβιέ» εκεί έξω που ακόμα πιστεύουν στην αυθεντικότητα ενός αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr