Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus
Παρελθόν η συνεργασία Alpine και Lotus
Η ένωση δυνάμεων Alpine και Lotus για την ανάπτυξη ηλεκτρικής τεχνολογίας δεν θα υλοποιηθεί τελικά καθώς οι δύο εταιρίες ανακοίνωσαν τον τερματισμό της μεταξύ τους συμφωνίας.
UPD:
Τον Ιανουάριο του 2021 τα στελέχη της Alpine και της Lotus υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης («Memorandum of Understanding») με σκοπό να εργαστούν από κοινού για την εξέλιξη μιας καινούργιας πλατφόρμας για αμιγώς ηλεκτροκίνητα σπορ μοντέλα. Όπως καταλαβαίνουμε, τόσο η γαλλική όσο και η βρετανική εταιρεία θα είχαν μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσουν κάτι πολύ αποτελεσματικό.
Η Alpine, με την υποστήριξη του Ομίλου Stellantis, και η Lotus, με τη συνδρομή τού Ομίλου Geely, θα είχαν πρόσβαση σε πολλούς τεχνολογικούς τομείς και πόρους. Ωστόσο σε πρόσφατη κοινή ανακοίνωσή οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να σταματήσουν τη συνεργασία τους.
Σε αυτή, μεταξύ άλλων, αναφέρεται το εξής: «Η Lotus και η Alpine συνεργάζονται για περισσότερα από δύο χρόνια για το όραμά τους αναφορικά με ένα μελλοντικό σπορ αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Σε αυτή τη χρονική περίοδο αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο εταιρειών μια ισχυρή σχέση. Όμως, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε συνεργασία μετά από Μνημόνιο Συνεννόησης, το αποτέλεσμα δεν ήταν εγγυημένο. Αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε με την κοινή εξέλιξη ενός σπορ αυτοκινήτου για την Alpine. Αυτή είναι μια κοινή απόφαση που ελήφθη φιλικά και θα συνεχίσουμε να συζητάμε άλλες μελλοντικές ευκαιρίες».
Θυμίζουμε ότι από τη σύμπραξη των Alpine και Lotus υποτίθεται ότι θα πρόκυπτε μια πολύ αποδοτική πλατφόρμα η οποία θα πληρούσε τα υψηλά στάνταρ που απαιτούνται για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Αυτή, θα είχε τη συστοιχία των μπαταριών τοποθετημένη κάθετα ως προς τον οδηγό και τον συνοδηγό και πίσω από αυτούς, ώστε να επιτρέπει τη τοποθέτηση των καθισμάτων όσο το δυνατόν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα να είναι χαμηλά και το κέντρο βάρους του οχήματος.
Η Lotus προγραμματίζει να τη χρησιμοποιήσει ως βάση για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού sports car που εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία «Type 135» και το οποίο να θωρείται αντικαταστάτης των Elan και Elise. Για την Alpine, θα χρησιμοποιούνταν για την εξέλιξη και κατασκευή τόσο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης A110 όσο και για άλλα μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.
Η Alpine, με την υποστήριξη του Ομίλου Stellantis, και η Lotus, με τη συνδρομή τού Ομίλου Geely, θα είχαν πρόσβαση σε πολλούς τεχνολογικούς τομείς και πόρους. Ωστόσο σε πρόσφατη κοινή ανακοίνωσή οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να σταματήσουν τη συνεργασία τους.
Σε αυτή, μεταξύ άλλων, αναφέρεται το εξής: «Η Lotus και η Alpine συνεργάζονται για περισσότερα από δύο χρόνια για το όραμά τους αναφορικά με ένα μελλοντικό σπορ αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Σε αυτή τη χρονική περίοδο αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο εταιρειών μια ισχυρή σχέση. Όμως, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε συνεργασία μετά από Μνημόνιο Συνεννόησης, το αποτέλεσμα δεν ήταν εγγυημένο. Αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε με την κοινή εξέλιξη ενός σπορ αυτοκινήτου για την Alpine. Αυτή είναι μια κοινή απόφαση που ελήφθη φιλικά και θα συνεχίσουμε να συζητάμε άλλες μελλοντικές ευκαιρίες».
Θυμίζουμε ότι από τη σύμπραξη των Alpine και Lotus υποτίθεται ότι θα πρόκυπτε μια πολύ αποδοτική πλατφόρμα η οποία θα πληρούσε τα υψηλά στάνταρ που απαιτούνται για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Αυτή, θα είχε τη συστοιχία των μπαταριών τοποθετημένη κάθετα ως προς τον οδηγό και τον συνοδηγό και πίσω από αυτούς, ώστε να επιτρέπει τη τοποθέτηση των καθισμάτων όσο το δυνατόν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα να είναι χαμηλά και το κέντρο βάρους του οχήματος.
Η Lotus προγραμματίζει να τη χρησιμοποιήσει ως βάση για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού sports car που εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία «Type 135» και το οποίο να θωρείται αντικαταστάτης των Elan και Elise. Για την Alpine, θα χρησιμοποιούνταν για την εξέλιξη και κατασκευή τόσο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης A110 όσο και για άλλα μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα