Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Range Rover Sport SV
Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Range Rover Sport SV
Όπως είχε προαναγγείλει πριν καιρό η Land Rover παρουσίασε την έκδοση SV του Range Rover Sport με ακόμα περισσότερη ισχύ, πιο σπορτίφ χαρακτήρα και την γνωστή υπερπολυτελή απόχρωση.
UPD:
Η Land Rover προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του Range Rover Sport SV που πλέον θα βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας του βρετανικού μοντέλου. Το SV έχει μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χάρη σε έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα, τις φούστες στα μαρσπιέ, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τις (προαιρετικές) ζάντες των 23 ιντσών από ανθρακονήματα.
Το νέο Range Rover Sport SV κινείται από τον 4.4 V8 twin-turbo που για την περίσταση αποδίδει 635 ίππους και 750 Nm. Στο πρόγραμμα Dynamic Launch η ροπή φτάνει τα 800 Nm, ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές (0-96 χλμ./ ώρα σε 3,1 δεύτερα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ ώρα), ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 2,5 τόνων. Σε επίπεδο προδιαγραφών αξίζει να σημειώσουμε πως για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρίας προσφέρονται στον προαιρετικό εξοπλισμό κεραμικά φρένα καθώς και ζάντες από ανθρακονήματα.
Με το πάτημα του μπουτόν SV Mode οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, της μετάδοσης, της ενεργής ανάρτησης και της επίσης ενεργής εξάτμισης αλλάζουν στο πιο σπορ, ενώ μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.
Στο εσωτερικό, που φυσικά είναι υπερ-πολυτελές, το ιδιαίτερο στοιχείο είναι τα καθίσματα Body and Soul Seats (BASS), που αναλύουν τη μουσική που αναπαράγεται από το ηχοσύστημα των 1.430 Watt και των 29 ηχείων της Meridian και συντονίζουν αντίστοιχα τα καθίσματα.
Η έκδοση SV είναι προς το παρόν η κορυφαία του Range Rover Sport όμως φήμες κάνουν λόγο και για μια πιο ακόμα πιο ισχυρή έκδοση SVR που θα ακολουθήσει και θα ισοφαρίζει ή και θα ξεπερνά τους 650 ίππους της ανανεωμένης Porsche Cayenne Turbo GT.
Το νέο Range Rover Sport SV κινείται από τον 4.4 V8 twin-turbo που για την περίσταση αποδίδει 635 ίππους και 750 Nm. Στο πρόγραμμα Dynamic Launch η ροπή φτάνει τα 800 Nm, ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές (0-96 χλμ./ ώρα σε 3,1 δεύτερα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ ώρα), ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 2,5 τόνων. Σε επίπεδο προδιαγραφών αξίζει να σημειώσουμε πως για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρίας προσφέρονται στον προαιρετικό εξοπλισμό κεραμικά φρένα καθώς και ζάντες από ανθρακονήματα.
Με το πάτημα του μπουτόν SV Mode οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, της μετάδοσης, της ενεργής ανάρτησης και της επίσης ενεργής εξάτμισης αλλάζουν στο πιο σπορ, ενώ μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.
Στο εσωτερικό, που φυσικά είναι υπερ-πολυτελές, το ιδιαίτερο στοιχείο είναι τα καθίσματα Body and Soul Seats (BASS), που αναλύουν τη μουσική που αναπαράγεται από το ηχοσύστημα των 1.430 Watt και των 29 ηχείων της Meridian και συντονίζουν αντίστοιχα τα καθίσματα.
Η έκδοση SV είναι προς το παρόν η κορυφαία του Range Rover Sport όμως φήμες κάνουν λόγο και για μια πιο ακόμα πιο ισχυρή έκδοση SVR που θα ακολουθήσει και θα ισοφαρίζει ή και θα ξεπερνά τους 650 ίππους της ανανεωμένης Porsche Cayenne Turbo GT.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα