Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Δύο ρεκόρ Γκίνες για το ηλεκτρικό Aspark Owl των 2.012 ίππων
Δύο ρεκόρ Γκίνες για το ηλεκτρικό Aspark Owl των 2.012 ίππων
Το ιαπωνικό ηλεκτρικό hypercar Aspark Owl κατέγραψε στη Μ. Βρετανία δύο σημαντικά ρεκόρ ταχύτητας μπαίνοντας στο βιβλίο Γκίνες.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Το Ιαπωνικό ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο Aspark Owl έγραψε δύο παγκόσμια ρεκόρ και μάλιστα, χωρίς «ιδιαίτερη προσπάθεια», μια και όλα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συνέτειναν στο να γίνονται όλα εύκολα. Το πρώτο ρεκόρ του σημείωσε το Owl, είναι η ταχύτητα κίνησης στα 200 μέτρα κατά την επιτάχυνση από στάση, καθώς επίσης και η ταχύτητα εξόδου από το 400σάρι.
Στα 200 μέτρα το Aspark Owl είχε 309,03 χλμ./ώρα, ενώ στην έξοδο από το 400άρι η ταχύτητα κίνησης του ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου, ήταν 322 χλμ./ώρα.
Η μικρή διαφορά μεταξύ των δύο ταχυτήτων αυτών, προδίδει το πόσο καταιγιστικό είναι το Owl στα πρώτα μέτρα μετά την εκκίνηση- όπου για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, χρειάστηκε σε ένα από τα περάσματα που καταγράφτηκαν, μόλις 1,72 δευτερόλεπτα.
Θυμίζουμε πως το Aspark Owl κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 2.012 ίππων και 203 κιλών ροπής. Βασίζεται σε μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, αμάξωμα από πλαστικό που έχει ενισχυθεί με ανθρακονήματα ενώ διαθέτει διπλά ψαλίδια για την υδραυλική ανάρτηση κάθε τροχού που ρυθμίζεται αυτόματα αλλά και χειροκίνητα σε ύψος. Το πλαίσιο ζυγίζει 120 κιλά. Για το φρενάρισμα του ιαπωνικού hypercar φροντίζουν φρένα με δαγκάνες δέκα εμβόλων μπροστά και τεσσάρων εμβόλων πίσω καθώς και η μεγάλη πίσω ενεργή αεροτομή που εκτείνεται αυτόματα μετά τα 150 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες των 64kWh προσφέρουν αυτονομία 450 χλμ. κατά NEDC και για τη φόρτιση τους απαιτούνται 80 λεπτά. Το Owl θα παραχθεί σε 50 αντίτυπα ενώ η τιμή του είναι αντίστοιχα εντυπωσιακή με τις επιδόσεις καθώς φθάνει τα 2.900.000 ευρώ.
Στα 200 μέτρα το Aspark Owl είχε 309,03 χλμ./ώρα, ενώ στην έξοδο από το 400άρι η ταχύτητα κίνησης του ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου, ήταν 322 χλμ./ώρα.
Η μικρή διαφορά μεταξύ των δύο ταχυτήτων αυτών, προδίδει το πόσο καταιγιστικό είναι το Owl στα πρώτα μέτρα μετά την εκκίνηση- όπου για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, χρειάστηκε σε ένα από τα περάσματα που καταγράφτηκαν, μόλις 1,72 δευτερόλεπτα.
Θυμίζουμε πως το Aspark Owl κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 2.012 ίππων και 203 κιλών ροπής. Βασίζεται σε μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, αμάξωμα από πλαστικό που έχει ενισχυθεί με ανθρακονήματα ενώ διαθέτει διπλά ψαλίδια για την υδραυλική ανάρτηση κάθε τροχού που ρυθμίζεται αυτόματα αλλά και χειροκίνητα σε ύψος. Το πλαίσιο ζυγίζει 120 κιλά. Για το φρενάρισμα του ιαπωνικού hypercar φροντίζουν φρένα με δαγκάνες δέκα εμβόλων μπροστά και τεσσάρων εμβόλων πίσω καθώς και η μεγάλη πίσω ενεργή αεροτομή που εκτείνεται αυτόματα μετά τα 150 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες των 64kWh προσφέρουν αυτονομία 450 χλμ. κατά NEDC και για τη φόρτιση τους απαιτούνται 80 λεπτά. Το Owl θα παραχθεί σε 50 αντίτυπα ενώ η τιμή του είναι αντίστοιχα εντυπωσιακή με τις επιδόσεις καθώς φθάνει τα 2.900.000 ευρώ.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα