Η Aston Martin χωρίς τη Mercedes-Benz

Η συνεργασία της Aston Martin Lagonda με τη Mercedes-Benz είναι δεδομένη και ανανεώθηκε πρόσφατα. Τι πιστεύουν τα στελέχη της πρώτης για αυτή την επιχειρηματική συνύπαρξη;

Η εμπορική αναπτέρωση της Aston Martin Lagonda την τελευταία διετία οφείλεται τόσο στην αλλαγή της Διοίκησής της και την εφαρμογή ενός καινούργιου επιχειρηματικού σχεδίου όσο και στη συνεργασία της με τη MercedesBenz.

Η γερμανική εταιρεία δίνει κινητήρες και τεχνογνωσία στους Βρετανούς, ενώ προτίθεται να αυξήσει το ποσοστό των μετοχών που κατέχει στην Aston Martin Lagonda.


Στο τέλος της χρονιάς θα αποκτήσει το 20% των μετοχών αυτής, από το 9,7% που της ανήκει ως τώρα.

Τα στελέχη της βρετανικής εταιρείας αναγνωρίζουν τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η MercedesBenz τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον της.

Ο Ρομπέρτο Φεντέλι, Τεχνικός Διευθυντής της Aston Martin, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar δήλωσε σχετικά: «Αντιμετωπίζοντας την επόμενη πρόκληση του “Euro 7” αναφορικά με τους θερμικούς κινητήρες, χωρίς τη Mercedes-Benz θα είχαμε πρόβλημα.

"Ταυτόχρονα, η Mercedes-Benz δεν είναι απλώς ένας κινητήρας για εμάς, είναι (επίσης) η βάση για την αρχιτεκτονική των εξηλεκτρισμένων μοντέλων μας. Ενσωματώσαμε ήδη κάποια καινούργια εξαρτήματα στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική (για την DB12)".

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι πρόκειται να σταματήσει να χρησιμοποιεί στα μοντέλα της τον V12 κινητήρα από το 2026 και έπειτα. Αντ’ αυτού θα τοποθετεί τον V8 τον οποίο έχει δημιουργήσει η MercedesAMG, ο οποίος πληροί τη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στο πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, ο Λόρενς Στρολ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin Lagonda, έχει πει ότι στις 27 Ιουνίου (τρέχοντος έτους) θα κάνει ανακοινώσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα εξέλιξης και δημιουργίας του.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr