Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η κορυφαία Porsche 718 Spyder GT4 RS
H Porsche 718 Spyder GT4 RS σηματοδοτεί το τέλος εποχής για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η νέα 718 Spyder GT4 RS αποτελεί το «κύκνειο άσμα» για την οικογένεια των κεντρομήχανων μοντέλων της Porsche, πριν από τη μετάβαση σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που θα πραγματοποιηθεί εντός του 2025.
Η τελευταία έκδοση της γκάμας «718», που έκανε την επίσημη παρουσίασή της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, είναι το πιο ισχυρό παράγωγο της θρυλικής Boxster, από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή της, το 1995.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται τοποθετημένος ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 4,0 λίτρων, που προέρχεται από την 911 GT3 και αποδίδει 500 ίππους, ενώ μας είναι γνωστός και από την 718 Cayman GT4 RS. Με «κόφτη» στις 9.000 σ.α.λ. και μέσω ενός αυτόματου διπλού συμπλέκτη κιβωτίου PDK επτά σχέσεων, το roadster μοντέλο μπορεί να επιταχύνει από στάση τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.
Η Porsche λέει ότι η ανοιχτή οροφή «κάνει τον άκρως επιβλητικό ήχο του κινητήρα, μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία», ιδιαίτερα λόγω της τοποθέτησης μιας ελαφριάς σπορ εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι και των νέων εισαγωγών αέρα που είναι τοποθετημένες ακριβώς δίπλα στα προσκέφαλα.
Η 718 Spyder GT4 RS είναι οπτικά σχεδόν πανομοιότυπη με την αντίστοιχη Cayman, με αεραγωγούς που ανοίγουν, πρόσθετα ενίσχυσης προς τα κάτω, πλαστικό καπό και φτερά ενισχυμένα με ανθρακονήματα (CFRP) και κλειστό κεντρικό κλείδωμα στους -αγωνιστικού στυλ- τροχούς των 20 ιντσών.
Η διάθεση του εκρηκτικού roadster θα αρχίσει λίαν συντόμως, με τιμή που στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινά από τις 151.000 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr