
Η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευση της εταιρείας για ένα περιβάλλον όπου όλοι αισθάνονται ότι έχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν, χωρίς αποκλεισμούς και προκαταλήψεις.
Στις δεκαετίες του ’80 και του ’90, ο Ρόντμαν αγωνίστηκε στους Ντιτρόιτ Πίστονς, τους Σικάγο Μπουλς, τους Σαν Αντόνιο Σπερς, τους Λος Άντζελες Λέικερς και τους Ντάλας Μαβερικς. Το Ντιτρόιτ και το Σικάγο, ήταν αναμφίβολα, οι σημαντικότεροι σταθμοί της καριέρας του. Την εποχή που αγωνιζόταν στους Πίστονς, αγόρασε και το πρώτο του muscle car, κατευθείαν από τη μητρόπολη της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτή η Ford Mustang Saleen SSC του 1989 είναι και το αντικείμενο μιας διαδικτυακής δημοπρασίας στο Bring a Trailer. Ο Ρόντμαν ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
Η Saleen Mustang SSC ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή muscle cars της εποχής του και μάλιστα κατείχε τον τίτλο της ταχύτερης και ισχυρότερης νέας Mustang.
Όλα αυτά οφείλονταν σε έναν επανασχεδιασμένο κινητήρα V8 5,0 λίτρων, ο οποίος μπορούσε να αποδίδει κοντά στους 300 ίππους.
Ο ίδιος κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων BorgWarner T-5 και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το σύστημα ανάρτησης έρχεται με τη μορφή υλικού Racecraft και Bilstein, αν και έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές σε σύγκριση με αυτό που είχε αρχικά το αυτοκίνητο (όχι όμως από τον Ντένις Ρόντμαν). Η σύνδεση με το δρόμο γίνεται με λευκούς τροχούς 16 ιντσών.
Το εξωτερικό του αυτοκινήτου δείχνει πολλά από τα ενδεικτικά εργαλεία της Saleen, με τη μορφή τροποποιημένης πίσω αεροτομής, μπροστινού φράγματος αέρα, πλαϊνών ποδιών και οπίσθιου κορμού.
Η Mustang είναι ουσιαστικά παροπλισμένη στο γκαράζ του τελευταίου ιδιοκτήτη της, από το 2007. Το αυτοκίνητο, νούμερο 121 στη σειρά των 161 που παράχθηκαν, δείχνει 140.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και η τιμή πώλησής του, υπολογίζεται στα 35.000 δολάρια.