Το μυστικό αυτής της Porsche 911
Πρόκειται για μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής και ένας φόρος τιμής στην μεγάλη παράδοση της εταιρίας.
Το αποκλειστικό μοντέλο, με την παραγωγή μόλις 1.963 μονάδων, αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές 911 S των δεκαετιών ’60 και ’70, συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία της GT3, ιστορικές λεπτομέρειες και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,0 λίτρων δανεισμένος από την GT3 RS με απόδοση 525 ίππων. Είναι η πρώτη φορά που η Porsche τοποθετεί τον κινητήρα GT3 RS με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και για πιο άμεσο έλεγχο και μείωση του βάρους κατά 10,4 κιλά.
Με στόχο την επίτευξη της ελαφρύτερης Porsche 911 γενιάς 992 στην αγορά, η 911 S/T χρησιμοποιεί μια σειρά από προσεκτικά κατασκευασμένα ελαφριά εξαρτήματα.
Πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα χρησιμοποιείται για το καπό, την οροφή, τα μπροστινά φτερά, τις πόρτες, τον πίσω άξονα κ.ά.. Επιπλέον, ζάντες μαγνησίου, κεραμικά φρένα, μια μπαταρία εκκίνησης ιόντων λιθίου και ελαφρύ γυαλί συμβάλλουν στη συνολική μείωση του βάρους.
Με βάρος μόλις 1.386 κιλά η 911 S/T είναι ελαφρύτερη κατά 32 κιλά σε σύγκριση με την 911 GT3 Touring, με αποτέλεσμα εκπληκτικές επιδόσεις. Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα.
Η 911 S/Τ θα κατασκευαστεί σε 1.963 μονάδες, και είναι ένας φόρος τιμής στο έτος του ντεμπούτου της 911. Για να κάνει αυτό το ταξίδι πραγματικά αξέχαστο, η Porsche Design προσφέρει στους τυχερούς ιδιοκτήτες το ρολόι Chronograph 1 – 911 S/T, με θήκη αλουμινίου σχεδιασμένη για απόλυτη ελαφρότητα.
Όπως είναι κατανοητό, η αποκλειστικότητα έχει και το κόστος, με την τιμή της να ξεκινά από τα 292.000 ευρώ. Χωρίς το ρολόι βέβαια που θέλει άλλα 12.000 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr