Το KIA Κ3 είναι ένα ξεχωριστό sedan crossover
16.08.2023
14:30
Η KIA επέλεξε το Μεξικό για την πρεμιέρα του νέου Κ3 δίνοντας έτσι το στίγμα των αγορών στις οποίες θα στοχεύσει το ιδιαίτερο sedan crossover μοντέλο της
Η Kia παρουσίασε το ολοκαίνουργιο K3 σε μια ειδική εκδήλωση στην Πόλη του Μεξικού προκαλώντας συζητήσεις όχι μόνο για το αν θα δούμε το αυτοκίνητο σε αγορές εκτός Αμερικής, αλλά κυρίως για το σχεδιαστικό του ύφος που παντρεύει τις αναλογίες ενός sedan με το στυλ ενός crossover.
O Κορεάτης κατασκευαστής υιοθετεί μια λεπτή μάσκα Tiger Nose που πλαισιώνεται από προβολείς που ρέουν σε κομψά φώτα ημέρας. Η πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line του K3 θα έχει πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών καθώς και δύο επιθετικές απολήξεις εξάτμισης.
Το K3 έχει μήκος 4.545 mm, πλάτος 1.765 mm και ύψος 1.475 mm με μεταξόνιο που εκτείνεται σε 2.670 mm. Το πολυτελές ύφος τονίζεται στην καμπίνα, η οποία υιοθετεί μια μινιμαλιστική αισθητική και κομψές πινελιές ενώ υιοθετεί πολλά στοιχεία από το EV6 . Άλλα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων και ένα διαθέσιμο σύστημα ψυχαγωγίας 10,25 ιντσών με Android Auto και Apple CarPlay. Συνδυάζονται με αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού δύο ζωνών, σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 64 χρωμάτων, πίσω αεραγωγούς και θύρες φόρτισης USB-C μπροστά και πίσω.
Στο Μεξικό, τα στάνταρ χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν έξι αερόσακους, ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας και φρένα ABS. Επιπλέον το K3 θα προσφέρεται με μια ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, όπως Front Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist και Lane Keeping Assist.
Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων που αποδίδει 121 ίππους. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο εξατάχυτο. Αν αυτό δεν είναι αρκετά ισχυρό, το K3 GT-Line έχει τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων με 150 ίππους. Συνδέεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με χειριστήρια ταχυτήτων (paddles). Το KΙΑ K3 θα κατασκευάζεται στο Νουέβο Λεόν του Μεξικού και θα προσφέρεται σε «επιλεγμένες αγορές», ξεκινώντας από το τέλος του τρέχοντος έτους. Ωστόσο, «λεπτομέρειες σχετικά με τις ημερομηνίες κυκλοφορίας και τις προδιαγραφές του μοντέλου θα ανακοινωθούν από κάθε χώρα, εν ευθέτω χρόνο.
O Κορεάτης κατασκευαστής υιοθετεί μια λεπτή μάσκα Tiger Nose που πλαισιώνεται από προβολείς που ρέουν σε κομψά φώτα ημέρας. Η πιο σπορτίφ έκδοση GT-Line του K3 θα έχει πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών καθώς και δύο επιθετικές απολήξεις εξάτμισης.
Το K3 έχει μήκος 4.545 mm, πλάτος 1.765 mm και ύψος 1.475 mm με μεταξόνιο που εκτείνεται σε 2.670 mm. Το πολυτελές ύφος τονίζεται στην καμπίνα, η οποία υιοθετεί μια μινιμαλιστική αισθητική και κομψές πινελιές ενώ υιοθετεί πολλά στοιχεία από το EV6 . Άλλα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων και ένα διαθέσιμο σύστημα ψυχαγωγίας 10,25 ιντσών με Android Auto και Apple CarPlay. Συνδυάζονται με αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού δύο ζωνών, σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 64 χρωμάτων, πίσω αεραγωγούς και θύρες φόρτισης USB-C μπροστά και πίσω.
Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων που αποδίδει 121 ίππους. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο εξατάχυτο. Αν αυτό δεν είναι αρκετά ισχυρό, το K3 GT-Line έχει τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων με 150 ίππους. Συνδέεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με χειριστήρια ταχυτήτων (paddles). Το KΙΑ K3 θα κατασκευάζεται στο Νουέβο Λεόν του Μεξικού και θα προσφέρεται σε «επιλεγμένες αγορές», ξεκινώντας από το τέλος του τρέχοντος έτους. Ωστόσο, «λεπτομέρειες σχετικά με τις ημερομηνίες κυκλοφορίας και τις προδιαγραφές του μοντέλου θα ανακοινωθούν από κάθε χώρα, εν ευθέτω χρόνο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr