Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
H ZF μπαίνει στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης
H ZF μπαίνει στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης
Η πασίγνωστη εταιρία συστημάτων μετάδοσης και τεχνολογίας μπαίνει δυναμικά και στην ηλεκτροκίνηση αναπτύσσοντας ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης αλλά και πρωτοποριακά συστήματα ανάρτησης.
UPD:
Η ZF είναι αποφασισμένη να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο και στην ηλεκτροκίνηση αναπτύσσοντας μια νέα γενιά ισχυρών και συμπαγών κινητήρων 800 V, κιβωτίων υψηλής απόδοσης αλλά και έξυπνων συστημάτων ανάρτησης που θα βελτιώσουν δραματικά την απόδοση των νέων EV.
Μια πρώτη γεύση των νέων τεχνολογικών προτάσεων της ZF μπορούμε να πάρουμε από την πολυαναμενόμενη Lotus Eletre. Ο νέος κινητήρας EVSys800 της ZF που θα διαθέτει λέγεται ότι καθιερώνει ένα νέο σημείο αναφοράς πυκνότητας ροπής 70 Nm/kg, το οποίο είναι 30% καλύτερο από τα υπάρχοντα δεδομένα. «Αυτός ο κινητήρας είναι πολύ ελαφρύς, στα 80 κιλά και συμπαγής, ωστόσο η μέγιστη ονομαστική ισχύς είναι 402 ίπποι», σύμφωνα με τον Ότμαρ Σάρερ, επικεφαλής ηλεκτρικής κινητικότητας της ZF.
Μερικά από τα εξαρτήματα προσομοιώνονται σε μια επίδειξη τεχνολογίας που βασίζεται σε μια Porsche Taycan, με κίνηση στους πίσω τροχούς, την οποία η ZF έχει ονομάσει EVbeat. Βασικό στοιχείο του σχεδιασμού είναι ένα νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης, το οποίο διατηρεί τον στάτορα δροσερό και χρησιμοποιεί την απορριπτέα θερμότητα για την τροφοδοσία της αντλίας θερμότητας TherMas της ZF.
Ως αποτέλεσμα, ο EVSys800 υποστηρίζεται ότι μπορεί να λειτουργεί για παρατεταμένες περιόδους στο 75% της μέγιστης ισχύος εξόδου του, που ισοδυναμεί με 302 ίππους στη Lotus Eletre.
Η ZF έχει επίσης αναπτύξει ένα νέο έξυπνο σύστημα ανάρτησης, που ενσωματώνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και τα εξαρτήματα μετάδοσης, υπό τον έλεγχο ενός κεντρικού λογισμικού που η ZF ονομάζει Cubix. Η Lotus Eletre θα χρησιμοποιήσει επίσης αυτό το σύστημα, με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.
Μια πρώτη γεύση των νέων τεχνολογικών προτάσεων της ZF μπορούμε να πάρουμε από την πολυαναμενόμενη Lotus Eletre. Ο νέος κινητήρας EVSys800 της ZF που θα διαθέτει λέγεται ότι καθιερώνει ένα νέο σημείο αναφοράς πυκνότητας ροπής 70 Nm/kg, το οποίο είναι 30% καλύτερο από τα υπάρχοντα δεδομένα. «Αυτός ο κινητήρας είναι πολύ ελαφρύς, στα 80 κιλά και συμπαγής, ωστόσο η μέγιστη ονομαστική ισχύς είναι 402 ίπποι», σύμφωνα με τον Ότμαρ Σάρερ, επικεφαλής ηλεκτρικής κινητικότητας της ZF.
Μερικά από τα εξαρτήματα προσομοιώνονται σε μια επίδειξη τεχνολογίας που βασίζεται σε μια Porsche Taycan, με κίνηση στους πίσω τροχούς, την οποία η ZF έχει ονομάσει EVbeat. Βασικό στοιχείο του σχεδιασμού είναι ένα νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης, το οποίο διατηρεί τον στάτορα δροσερό και χρησιμοποιεί την απορριπτέα θερμότητα για την τροφοδοσία της αντλίας θερμότητας TherMas της ZF.
Ως αποτέλεσμα, ο EVSys800 υποστηρίζεται ότι μπορεί να λειτουργεί για παρατεταμένες περιόδους στο 75% της μέγιστης ισχύος εξόδου του, που ισοδυναμεί με 302 ίππους στη Lotus Eletre.
Η ZF έχει επίσης αναπτύξει ένα νέο έξυπνο σύστημα ανάρτησης, που ενσωματώνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και τα εξαρτήματα μετάδοσης, υπό τον έλεγχο ενός κεντρικού λογισμικού που η ZF ονομάζει Cubix. Η Lotus Eletre θα χρησιμοποιήσει επίσης αυτό το σύστημα, με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα