Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Τα μυστικά της νέας Porsche 911 GT2 RS
Τα μυστικά της νέας Porsche 911 GT2 RS
Η Porsche ετοιμάζει μια σειρά από ευφυέστατα τεχνολογικά τεχνάσματα προκειμένου να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο στην απόδοση και την οδηγική πιστότητα της νέας 911 GT2 RS
UPD:
Σε κάθε νέο μοντέλο της σειράς GT η Porsche μας εκπλήσσει με το εύρος αλλά και την πολυπλοκότητα των τεχνολογικών ευρημάτων που υιοθετεί προκειμένου να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον πήχη της απόδοσης και των ικανοτήτων των αυτοκινήτων της. Το προηγμένο και σοφιστικέ αεροδυναμικό πακέτο της νέας 911 GT3 RS είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας και η Porsche μας προετοιμάζει για ακόμα πιο εντυπωσιακές λύσεις στην αναμενόμενη νέα GT2 RS. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για εξάτμιση η οποία ενσωματώνεται στη λειτουργία του αεροδυναμικού διαχύτη, καθώς και για ένα σύστημα ρύθμισης της γεωμετρίας της ανάρτησης και της γωνίας κάμπερ κατά την οδήγηση.
Η λογική σχετικά με την ιδέα συνδυασμού της λειτουργίας εξάτμισης και διαχύτη είναι πως μια μελετημένη και ακρίβεια κατευθυνόμενη ροή αέρα θα μπορούσε να βοηθήσει στην μείωση των θερμικών απωλειών και στην απόδοση του κινητήρα.
Επιπλέον η Porsche έχει στη διάθεσή της αρκετές ευρεσιτεχνίες σχετικά με συστήματα ενεργής ρύθμισης της αεροδυναμικής απόδοσης (αυτόματα ή με την παρέμβαση του οδηγού) ώστε να δώσει στην GT2 RS τη δυνατότητα λεπτομερούς αεροδυναμικής προσαρμογής όχι απλά στις συνθήκες πίστας αλλά και στις ιδιαιτερότητες κάθε πίστας ξεχωριστά.
Τέλος η Porsche διαθέτει, επίσης, μια τεχνολογία που προστατεύεται από το Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, και η οποία μπορεί να ρυθμίσει την κλίση ενός τροχού κατά την οδήγηση. Αυτό θα καθιστούσε τεχνικά δυνατή την πλήρη και ενεργή προσαρμογή της γεωμετρίας προκειμένου να επιτυγχάνεται υψηλότερη πρόσφυση και απόδοση.
Η λογική σχετικά με την ιδέα συνδυασμού της λειτουργίας εξάτμισης και διαχύτη είναι πως μια μελετημένη και ακρίβεια κατευθυνόμενη ροή αέρα θα μπορούσε να βοηθήσει στην μείωση των θερμικών απωλειών και στην απόδοση του κινητήρα.
Επιπλέον η Porsche έχει στη διάθεσή της αρκετές ευρεσιτεχνίες σχετικά με συστήματα ενεργής ρύθμισης της αεροδυναμικής απόδοσης (αυτόματα ή με την παρέμβαση του οδηγού) ώστε να δώσει στην GT2 RS τη δυνατότητα λεπτομερούς αεροδυναμικής προσαρμογής όχι απλά στις συνθήκες πίστας αλλά και στις ιδιαιτερότητες κάθε πίστας ξεχωριστά.
Τέλος η Porsche διαθέτει, επίσης, μια τεχνολογία που προστατεύεται από το Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, και η οποία μπορεί να ρυθμίσει την κλίση ενός τροχού κατά την οδήγηση. Αυτό θα καθιστούσε τεχνικά δυνατή την πλήρη και ενεργή προσαρμογή της γεωμετρίας προκειμένου να επιτυγχάνεται υψηλότερη πρόσφυση και απόδοση.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα