Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Η εντυπωσιακή 911 της Gunther Werks
Η εντυπωσιακή 911 της Gunther Werks
Η γερμανική βελτιωτική εταιράι Gunther Werks συγκεντρώνει ακόμα μια φορά τα φώτα της δημοσιότητας με τη νέα δημιουργία της που έχει ως βάση την Porsche 911 και φθάνει τους 750 ίππους
UPD:
Η Gunther Werks καθιερώθηκε γρήγορα ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες βελτίωσης για τα κλασικά μοντέλα της Porsche 911 και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της αυτοκινητικής εβδομάδας του Μοντερέι στην Καλιφόρνια παρουσίασε το νεότερο δημιούργημα της, με την ονομασία Touring Turbo Edition Coupe.
Το αυτοκίνητο είναι παρόμοιο με άλλα έργα της Gunther Werks , καθώς είναι εφοδιασμένο με εξακύλινδρο κινητήρα της Rothsport Racing με δύο υπερσυμπιεστές και κυβισμό 4,0 λίτρων.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει την εκπληκτική απόδοση των 750 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων Getrag. Για να βάλουμε σε προοπτική τους 750 ίππους, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει 60 ίππους περισσότερους από την Porsche 911 GT2 RS (991), όλα σε ένα πολύ μικρότερο και πιο συμπαγές όχημα καθώς βασίζεται στην 993.
Ένα δεύτερο δυνατό σημείο αναφοράς, είναι η αεροτομή και η μελέτη, με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, για τη μείωση του βάρους, η οποία φθάνει τα 227 κιλά σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο. Αυτή η αεροτομή όχι μόνο φαίνεται εντυπωσιακή, αλλά έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα γύρω από το χώρο του κινητήρα και λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό κάλυμμα από ανθρακονήματα, που δημιουργεί ένα εφέ ram air για βελτίωση της ψύξης του κινητήρα.
Η Gunther Werks έχει επίσης εργαστεί ακούραστα για να μεταμορφώσει την καμπίνα του αυτοκινήτου. Διαθέτει ένα ελαφρύ ταμπλό από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει νέα όργανα μέτρησης, συμπεριλαμβανομένου ενός κεντρικού στροφόμετρου φινιρισμένο σε κόκκινο χρώμα.
Το αυτοκίνητο είναι παρόμοιο με άλλα έργα της Gunther Werks , καθώς είναι εφοδιασμένο με εξακύλινδρο κινητήρα της Rothsport Racing με δύο υπερσυμπιεστές και κυβισμό 4,0 λίτρων.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει την εκπληκτική απόδοση των 750 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων Getrag. Για να βάλουμε σε προοπτική τους 750 ίππους, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει 60 ίππους περισσότερους από την Porsche 911 GT2 RS (991), όλα σε ένα πολύ μικρότερο και πιο συμπαγές όχημα καθώς βασίζεται στην 993.
Ένα δεύτερο δυνατό σημείο αναφοράς, είναι η αεροτομή και η μελέτη, με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, για τη μείωση του βάρους, η οποία φθάνει τα 227 κιλά σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο. Αυτή η αεροτομή όχι μόνο φαίνεται εντυπωσιακή, αλλά έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα γύρω από το χώρο του κινητήρα και λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό κάλυμμα από ανθρακονήματα, που δημιουργεί ένα εφέ ram air για βελτίωση της ψύξης του κινητήρα.
Η Gunther Werks έχει επίσης εργαστεί ακούραστα για να μεταμορφώσει την καμπίνα του αυτοκινήτου. Διαθέτει ένα ελαφρύ ταμπλό από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει νέα όργανα μέτρησης, συμπεριλαμβανομένου ενός κεντρικού στροφόμετρου φινιρισμένο σε κόκκινο χρώμα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα