Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το VW Passat γυρνά σελίδα
Το VW Passat γυρνά σελίδα
Η VW παρουσίασε τη νέα γενιά του Passat που συμπληρώνει μισό αιώνα παρουσίας και συνεχίζει την παράδοση της πρακτικότητας αλλά μέσα από ένα νέο πρίσμα
UPD:
Το VW Passat φθάνει στην 9η γενιά και συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας ξεπερνώντας σε αυτό το χρονικό διάστημα τις 34 εκατομμύρια μονάδες. Η 9η γενιά του, που έχει εκσυγχρονιστεί οπτικά και έχει να παρουσιάσει και μερικές ενδιαφέρουσες πρωτιές. Έτσι λοιπόν είναι η πρώτη που θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας. Πιο συγκεκριμένα στη Σλοβενία παράλληλα με το επίσης καινούργιο Skoda Superb.
Επίσης για πρώτη φορά θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως στέισον, που έτσι και αλλιώς ήταν και η πιο δημοφιλής εκδοχή του πανευρωπαϊκά και όχι μόνο.
Το νέο Passat είναι και το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo -θα ακολουθήσουν μεταξύ άλλων το νέο Tiguan και το ανανεωμένο Golf- ενώ οι plug-in υβριδικές του εκδόσεις είναι οι πρώτες που θα μπορούν να φορτίσουν σε ταχυφορτιστές DC (συνεχούς ρεύματος) με έως και 50 kW.
Το νέο Passat έχει πλέον μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο το οποίο φθάνει τα 2.841 χιλ. (μήκος 4.917 χιλ.), γεγονός που έχει θετική επίδραση στους χώρους του για επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές. Έτσι το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 690 έως και τα 1.920 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Αλλαγές υπάρχουν και στη σχεδίαση του εσωτερικού, όπου κυριαρχεί η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, η διαγώνιος της οποίας είναι από 12,9 έως και 15,0 ίντσες. Αντίστοιχα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,3 ιντσών, ενώ πλέον ο επιλογέας του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου είναι στην κολώνα του τιμονιού απελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα.
Φυσικά το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης, ενώ στα εξτρά περιλαμβάνεται και η ενεργητική ανάρτηση. Η γκάμα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που ονομάζονται eHybrid. Εδώ ο 1.5 TSI evo2 έχει αντικαταστήσει τον πιο παλιό 1.4 TSI και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 85 kW. Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 και τους 272 ίππους, ενώ η μπαταρία των 19,7 KW εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 100 χιλιόμετρα. Επίσης υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση 48V, η 1.5 eTSI των 150 ίππων, καθώς και δύο εκδοχές του 2.0 TSI με 204 και 265 ίππους και τρεις του 2.0 TDI με 122, 150 και 193 ίππους. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις των 2,0 TSI και TDI είναι αποκλειστικά τετρακίνητες (4ΜΟΤΙΟΝ), ενώ το αυτόματο κιβώτιο DSG είναι στάνταρ παντού –με 6 σχέσεις στα eHybrid και 7 σε όλα τα άλλα. Το νέο VW Passat θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2024.
Επίσης για πρώτη φορά θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως στέισον, που έτσι και αλλιώς ήταν και η πιο δημοφιλής εκδοχή του πανευρωπαϊκά και όχι μόνο.
Το νέο Passat είναι και το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo -θα ακολουθήσουν μεταξύ άλλων το νέο Tiguan και το ανανεωμένο Golf- ενώ οι plug-in υβριδικές του εκδόσεις είναι οι πρώτες που θα μπορούν να φορτίσουν σε ταχυφορτιστές DC (συνεχούς ρεύματος) με έως και 50 kW.
Το νέο Passat έχει πλέον μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο το οποίο φθάνει τα 2.841 χιλ. (μήκος 4.917 χιλ.), γεγονός που έχει θετική επίδραση στους χώρους του για επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές. Έτσι το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 690 έως και τα 1.920 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Αλλαγές υπάρχουν και στη σχεδίαση του εσωτερικού, όπου κυριαρχεί η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, η διαγώνιος της οποίας είναι από 12,9 έως και 15,0 ίντσες. Αντίστοιχα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,3 ιντσών, ενώ πλέον ο επιλογέας του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου είναι στην κολώνα του τιμονιού απελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα.
Φυσικά το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης, ενώ στα εξτρά περιλαμβάνεται και η ενεργητική ανάρτηση. Η γκάμα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που ονομάζονται eHybrid. Εδώ ο 1.5 TSI evo2 έχει αντικαταστήσει τον πιο παλιό 1.4 TSI και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 85 kW. Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 και τους 272 ίππους, ενώ η μπαταρία των 19,7 KW εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 100 χιλιόμετρα. Επίσης υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση 48V, η 1.5 eTSI των 150 ίππων, καθώς και δύο εκδοχές του 2.0 TSI με 204 και 265 ίππους και τρεις του 2.0 TDI με 122, 150 και 193 ίππους. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις των 2,0 TSI και TDI είναι αποκλειστικά τετρακίνητες (4ΜΟΤΙΟΝ), ενώ το αυτόματο κιβώτιο DSG είναι στάνταρ παντού –με 6 σχέσεις στα eHybrid και 7 σε όλα τα άλλα. Το νέο VW Passat θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2024.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα